Jag har kommit på att om det fanns en tävling,
i att kunna dölja saker,
så skulle jag vara mästare på att dölja hur jag mår.
jag tror inte hälften av folket jag känner vet hur jag mår egentligen.
det är väl lite sorgligt på ett sätt.
i att kunna dölja saker,
så skulle jag vara mästare på att dölja hur jag mår.
jag tror inte hälften av folket jag känner vet hur jag mår egentligen.
det är väl lite sorgligt på ett sätt.
1 kommentar:
Samma här... =/
Ingen känner mig, ingen känner väl dig heller?
Skicka en kommentar