tisdag, juni 05, 2007

Second.

Idag var ingen bra dag,
gick till kyrkan där vi skulle sjunga,
fick panik och började svettas och andas snabbt,
stack direkt efter,
sa inget till någon.
pratade knappt med någon överhuvudtaget.
hemskt.

Idag fyller Anita 52år,
hon har varit borta i 5år.
den här dagen har fan inte varit bättre än igår.

Det enda lilla positiva med idag var att jag fick tillbaka min kamera.
en helt ny kamera.

Inga kommentarer: