Idag spelade vi upp våran musikal.
det gick bra,
fast vi hade roligast av alla.
imorgon slutar vi skolan jippie.
varför ska jag vara så jävla cp mot
alla andra tjejer i denna ålder angående detta.
varför är det endast jag som inte finner det viktigt.
Det kommer iallafall inte vara konstigt
att jag inte kommer hitta någon ny.
varför trodde du att jag ville prata om det öppet..?
jag skämms ju över det.
det gick bra,
fast vi hade roligast av alla.
imorgon slutar vi skolan jippie.
varför ska jag vara så jävla cp mot
alla andra tjejer i denna ålder angående detta.
varför är det endast jag som inte finner det viktigt.
Det kommer iallafall inte vara konstigt
att jag inte kommer hitta någon ny.
varför trodde du att jag ville prata om det öppet..?
jag skämms ju över det.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar