torsdag, juni 07, 2007

Shine on.

Idag sa jag till rektorn att jag kommer ihöst igen,
jag vet inte om jag ångrar mig eller inte.
egentligen tror jag inte att jag klarar av skolan,.
Men jag vet verkligen inte vad jag skulle kunna göra annars.

Ihöst slutar jag gå på skolmötena iallafall.
för Marie kommer inte vara där.
hon är enda anledningen till att jag gick idag,
För att hon iallafall visar att hon vill mig väl.
Inte dom andra.
Jag hatar dom andra.

Det ända vi kommer fram till på våra möten är.
"ge inte upp, ring BUP, vi hör av oss."
jag är trött på att höra det.
jag har hört det för mycket nu,
jag hatar dom.
Jag ska se efter i höst hur jag känner mig,
kännre jag verkligen att jag inte klarar det,
då hoppar jag av vid jul.

Inga kommentarer: