Ja, idag var det skola igen. Inte ville jag missa Psykologin. och fyfan vad den lektionen är bra. Det är verkligen den enda ordentligt roliga lektionen jag har.
Hade min första sånglektion också, Ska sjunga Sia - Breath me. fast idag hjälpte Teres mig med the Doors låten jag ska sjunga på ensemblen. Och ja, jag lyckas alltid när det är med henne, får la se hur det går nästa vecka med resten av gruppen.
Men idag är det fotografering, Förhoppningsvis, det är inte dirket världens bästa väder. Men men ska iallafall dit till kvart över 4. sen får vi se hur det blir.
Sen blir det iallafall att åka hem till Lucas, lär nog vara där hela helgen, om vi inte sticker hem till mig eller så.
Och ingen skola på måndag. Det känns skönt. Men det betyder att jag har hur mycket plugg som helst att göra.
Började lite förut med kulturhistorian, men jag pallade inte mer sen. Jag orkar inte. det är intressant att läsa, men inte att besvara frågor som man inte hittar svar på. sen är det engelska, historia, resten av kulturhistorian kvar. Woo. roligt..
Men nog fan ska jag fixa historia provet på onsdag iallafall :)
Nu ska jag packa grejer, sen bär det av till teatern.
fredag, augusti 31, 2007
torsdag, augusti 30, 2007
Idag orkade jag inte skolan. Låg i sängen tills jag fick ett trevligt besök av Lucas. :)
Vi pratade och hade mysigt.
Pappa är fan inte smart. Han har varit hemma hela dagen, Han sov bara till typ 11. Men han hade inte märkt att jag varit hemma hela dagen, så Mams und Paps tror att jag varit i skolan idag.
Inte lite tröga då. Men men, då slipper jag massa tjat om att jag inte ska börja med att skolka och allt.
Imorgon är det matte prov typ. Och jag kan ingenting. Och varför får jag höra att jag är bra på matte, när jag verkligen suger på det?
onsdag, augusti 29, 2007
Hopp, idag var en jobbig dag.
Pallade inte fixa håret eller sminka mig, så jag såg ut som ett cp i skolan idag. Åt TRE(!!) hamburgare i skolan, så jag blev kräkmätt. Hade bara tråkiga ämnen, eller Historian är ju okey, men vi kollade bara på film, och dessutom så krånglade det så länge så man tappade allt intresse. kören är ju inget vidare heller. Jag förstår mig inte på den människan, jag kan inte förstå hur hon kan tro att vi vill sjunga en låt som handlar om pannkakor och sånt. Hallååå, vi går faktiskt gymnasiumet, har inte du förstått det än eller?
Men idag betalade man sin Manson biljett iallafall. Längtar som fan. ska bli jävligt roligt.
Men idag skippar jag nog teatern, och att fika med Mariela, för jag mår fan inget bra.
jag vill verkligen bara ligga och mysa med Lucas just nu, för skolan är inte samma sak, det är aldrig samma sak. Men ihelgen så ses vi ordentligt iallafall.
tisdag, augusti 28, 2007
Idag ringde Bup till mig. Dom ville kolla om jag fortfarande ville gå dit angående mina sömnproblem, men eftersom att jag inte var hemma så sa paps det att det har gått jättebra nu och att jag verkar kunna sova ganska bra nu. Men dom ska ringa i slutet av september och kolla igen, om det blivit som innan då. Men saken är ju den att jag inte vill tillbaka dit. Dom är hemska, dom är jobbiga, dom säger "ah jag förstår" utan att förstå! Jag hatar dom, det räcker nu. Jag ska sluta gå på massa möten som aldrig hjälper, och det är samma med skolmötena. Jag sätter mig inte min fot i ett rum om jag måste vara där med Roland den cpskadade eller Eva den tröga.
Idag slutade man 17:20, det känns inte värt det. Det är fan tråkigt där. Jag kan lika gärna be Anna lära mig eller något. Jag kommer ju ändå aldrig börja framkalla bilder, jag kommer inte ha en analogsystem kamera, den ska vara digital.
Jag vill verkligen inte till skolan imorgon. Okey jag slutar 13:00. men ändå. Det är lektioner, det är att sminka sig och allt, det är att umgås. Nej, fyfan för det. Fast imorgon är det teater med, Och jag ska nog fika med Mariela, så jag får la gå då. Jävla skit.
Dessutom gick engelskan skit idag, jag fattade ingenting och kom inte ihåg något alls.
Jaha, vad gör man nu då? Man kommer ju hem så jävla sent på tisdagar så man kan ju lixom inte göra något ens. Jag kommer ju bli ordentligt skoltrött snart alltså, jag hinner ju inte ha någon fritid alls.
Men idag beställde jag en tid för synundersökning, för nu har jag märkt att jag börjat se sämre. Glasögon, usch. Jag passar inte i det, men jag kan inte heller ha linser längre. Jävla linser som muckar med mig!
Nej, idag är en klagar dag, idag är ingenting bra.
måndag, augusti 27, 2007
söndag, augusti 26, 2007
Hahahahahha. Jag måste vara sämst på gitarr alltså. VARFÖR valde jag det som andra instrument? Jag kan inte ens byta mellan två ackord som är att man håller precis likadant man byter bara strängar.
hahahah. det är ju nästan roligt på ett gråtfärdigt sätt. det är ju patetiskt. Lucas sa att han sög på det för ett år sen. Ja, men jag ska kunna tre låtar om några månader och jag kan inte byta mellan ackord! hahaha. Hej, kom och kolla på tvåornas konsert på platen, Där kommer ni få se Sandra göra bort sig totalt.

Okey, nu är jag faktiskt jävligt arg!
vad är det för fel på min blogg? varför kan jag bara ha typ breda bilder och inte långa, för då ser dom cp ut! Jävla skit är det. Blir galen, för då kan jag ju inte ha dom bilderna jag vill ha och massa skit. Blir så jävla trött på det.
Och bilddagboken blir man inte heller så jävla glad på! jävla skit äckel sidor som muckar med mig idag! Nu är jag trött och arg! jag ska se på film och tycka synd om min dator, för tyvärr är det den som får stå ut med att internet muckar med mig. vilket menas med att snart tar jag sönder mitt tagnentbord.
Så någon som vet hur fan man fixar det här med Bloggen iallafall, kan la hjälpa mig, för jag håller på att bli totalt galen!
Jag håller på att bli sjuk. Skulle måla staketet idag, men jag frös så jävla mycket så jag kunde inte göra klart. Och jag satt ändå i solsken.
Fick bilderna från igår av Anna idag. Alla är oredigerade, men hon skulle redigera dom hon orkade. Inte för att jag dirket begär att hon ska det lixom. Men det lär la komma upp bilder på min bilddagbok snart.
Idag ska jag kolla på film och ta det jävligt lugnt. Hoppas på att man kan gå till skolan imorgon. men det lär jag nog göra.
lördag, augusti 25, 2007

Ja, i torsdags kom faktiskt Lucas hit och han sov här. Det var mysigt.
Igår så hade vi våran första psykologi lektion och jag älskar läraren, han är så jävla bra!
Sen så skippade jag och Nicole idrotten och skulle med bussen.
Och ibland ÄLSKAR jag Nicoles syn med att se saker hon inte borde se. för vad fan ligger inte på busshållsplatsen! JO, min engelska bok!
fyfan vilken tur jag har!
Men vilket fall som helst så stack vi till stan. Linda var också med. vi köpte en present till ida.
och jag och Nicole underhöll varandra till 4. Sen kom Lucas vi stack hem till mig, och sen vid halv 7 så var det dags för fest.
Festen var rolig, Lite synd att Ida mådde så dåligt och för att Nicole blev lite för full i slutet där. Men det fixade ju sig. Jag orkar inte direkt snacka om det i detalj, men det var roligt iallafall.
Idag kom Anna hit, och vi fotograferade lite. Får la se hur bra dom blev, det är sånt som märks.
Nu har jag förbannat ont i mitt huvud, så jag ska se på Shrek 2! Woo.
Jag älskar dig, baby. Förlåt för att jag inte kom idag! <3
torsdag, augusti 23, 2007
Och jag har gjort det igen. Jag har tappat bort grejer. Eller ja, min engelska bok. typiskt, antagligen på någon av bussarna. jobbigt. Första dagen jag har den och jag tappar bort den. Smart Sandra, smart.
Men men dagen i sig har varit bra. Jobbigt att sluta halv 4 men det är sånt man får ta. Vi lekte med en skokartongskamera på fotografisk bild idag. Plus att vi gjorde foto..någonting, har glömt vad det heter, men min blev jävligt cool. tog på mitt halsband.
Nu vill jag att Lucas ska komma hit!
Okey, jag har inte somnat än, och jag ska upp om mindre än två timmar.
Nu är det ju rätt lönlöst att ens försöka, då det tar minst en halvtimma för mig att sova.
Kommer bara försova mig om jag försöker sova nu, så därför ska jag dricka cola tills jag sticker till skolan såatt jag inte kollapsar på bussen och missar skolan pga det.
Jag har bestämt mig, jag ska prata med kuratorn och med mina mentorer, för jag vet hur det kommer sluta. Jag vet hur det kommer gå. Får väl snacka med rektorn med, och mina föräldrar. Det finns bara en utväg, jag vet det. För jag vet att jag inte kommer klara det.
Oh they might wear classic reeboks
Or knackered converse
Or trackie bottoms tucked in socks
But all of that's what the point is not
The point's that there ain't no romance around there
And there's the truth that they can't see
They'd probably like to throw a punch at me
And if you could only see them then you would agree
Agree that there ain't romance around there
You know, oh it's a funny thing you know
We'll tell 'em if you like, we'll tell 'em all tonight
They'll never listen
'Cause their minds are made up
and course it's all OK to carry on that way
And over there there's broken bones
There's only music so that there's new ringtones
But it don't take no Sherlock Holmes
To see it's a little different around here
Don't get me wrong though there's boys in bands
And kids who like to scrap with pool cues in their hands
And just 'cause he's had a coupla cans
He thinks it's alright to act like a dickhead
Don't you know, oh it's a funny thing you know
We'll tell 'em if you like, we'll tell 'em all tonight
They'll never listen
Cause their minds are made up
And course it's all OK to carry on that way
I said no, oh no
Oh you won't get me to go
Anywhere, said anywhere
I won't go
Oh no no
Well over there there's friends of mine
What can I say? I've known 'em for a long long time
And yeah, they might over step the line
But I just cannot get angry in the same way
Oh not in the same way
Well not in the same way
Oh no
Oh no no
onsdag, augusti 22, 2007
Hur ska det funka, när jag är den jag är?
Kul att ha den känslan i kroppen, och när man inte kan få reda på det.
I love you baby, and if it's quite alright
I need you baby to warm the lonely nights
I love you baby, trust in me when I say
Oh pretty baby, don't bring me down, I pray
Oh pretty baby, now that I've found you, stay
And let me love you, baby, let me love you...
tisdag, augusti 21, 2007
Jaha, men vad trevligt.
Mamma kommer upp. ger mig ett cigg paket. Säger att egentligen borde hon ju inte köpa. jag trodde hon menade för att jag ska sluta. Men hon pekade bakåt. Hon pekade på min vodka flaska som är i mitt rum, och mina två öl. och eftersom att hon inte vet hur länge jag haft dom, så tror hon att jag super varje helg. Alkolist tror jag tillochmed att hon kallade mig, jag lyssnade inte så noga, det gör jag aldrig när hon säger sånna saker. Men hon får ju på ett sätt skylla sig själv. hon klaga på att det låg öppet i mitt rum, men som sagt det är MITT rum, hon har inget där att göra. Eller idag hade hon det. hon skulle hämta en sovsäck som Nicole skulle låna. Ajja, nu har jag cigg, men nu mår jag dåligt. Men jag tycker att mams är rolig, för hon tror att nu när jag knappt dricker, att jag dricker varje helg, men när jag drack varje helg visste hon inget. Och nu är hon osäker på halloween, Hon tror alltså att jag super ner mig och dricker en hel vodka varje helg. det är så roligt när ens morsa tror att man är alkolist. Jag borde nog fan snart sätta mig bland A-lagarna i stan!
Hon lyckas alltid få mig att må dåligt, fast jag vet att jag inte borde det. Förhelvete morsan, jag är ungdom, jag dricker. Men du har alltid trott att jag varit en snäll tjej som inte gör något dumt. Men lärde du dig ingenting från 8:an. Inget med mig är normalt. Inte det normala som du tror iallafall. Jag är inte lydig flicka som gör allt ens mamma säger. Har du inte förstått att när jag slipper dig och pappa runt mig, när ni är iväg. när jag är själv. Ja, det är då jag trivs hemma. Förstår inte ni att det är erat fel att Linda bor i stockholm, Förstår inte ni att det är ni som gör att jag vill flytta härifrån. Förstår ni ingenting. Förstår ni inte att det inte är mitt "alkoholproblem" som är problemet. Det är ni.
Och så var första skoldagen slut. det var bra. Kul att träffa alla. Även om det kändes som om vi aldrig varit ifrån varandra. Kul att se alla nya ettor. det jobbigaste är fan schemat. Jag, Nicole och Bob går till 17:20 varje tisdag! det är fan assent,. helt sjukt. Menmen, vad ska man göra. Onsdagar slutar man klockan 13:00 iallafall.
Hannes var helt okey i skolan, han pratade med både mig och Lucas, och det är så jag vill att det ska vara. Jag vill inte ha utflippningar eller annat, bara ha det så att vi kan umgås i skolan och så.
Catrin skickade ett sms under skolan idag, Manson biljetterna beställda! det är fortfarande overkligt för mig att jag ska få se honom.
Imorgon är det två månader mellan mig och Lucas. Älskar dig <3
måndag, augusti 20, 2007
Idag var jag med Nicole, hon tog ut sin P-stav. Det var fan det äckligaste jag sett live alltså. Fyfan, jag var tvungen att kolla bort en stund.. fyfan. Sen stack vi hem till mig och var slöa. Vi hade inget att göra och ja det fanns inget att göra. Mams und Paps firade sin bröllopsdag idag med, 19år gifta. Vi åt god mat och hade rätt trevligt, sen färgade Nicole mitt hår. Det blev snyggt, hon gjorde ett bra jobb med att göra så det inte kom på snaggen med. Sen kollade vi på knappnytt, för att det var så länge sen. garvar lika mycket varje gång åt det. Nu har hon åkt hem. och jag har inget att göra. Borde la duscha snart eller så kanske..
Skola imorgon, inte pepp alls. eller jag vill träffa klassen, men sen vill jag hem igen. Får träffa Lucas imorgon med. Du är allt jag tänker på om nätterna <3
söndag, augusti 19, 2007
jag gick och la mig igen, jag orkade inte försöka vara social. jag fick bara panik. sen ringde Nicole och fick mig att gå upp. Skulle äta. var jätte hungrig, men när jag såg maten så mådde jag illa. åt knappt något. Snackade lite halvt med Linda från Göteborg om Marilyn Manson som kommer till Stockholm och Göteborg, men ingen jag umgås med gillar honom så att dom vill gå på honom. och Linda är inte säker på att hon ska på honom i Stockholm, så jag kanske inte kan gå på honom. Då kommer jag gråta. Han är fan min dröm att se. Nej, usch. känns inget bra. Biljetterna släpps på tisdag och jag har inga pengar, så det kommer antagligen bli slutsålt iallafall. Men men, det är väl sånt jag får leva med, jag får la sticka till USA eller något för att se honom. Jag måste se honom innan jag blir för gammal. :(
Nu mår jag dåligt, jag vill gå och lägga mig igen, jag vill bara få bort den här dagen. allting känns bara så fel. men jag får huvudvärk av att vara i mitt rum, inte fan vet jag varför. Allting snurrar bara.
lördag, augusti 18, 2007
Igår var det Linköping som gällde. först åkte jag och Sandra dit och gick på stan och handlade lite, Sen vid halv 6 kom Nicole och sen Anna och dom, då drog vi till nykvarn, men eftersom att man inte fick dricka därinne och dom kollade väskorna och det så fick vi gå iväg till någon brygga långt bort. Då kom polis fan och sa åt oss att gå bort till andra sidan bron, Så då satt vi där ett tag. Sen vid 10 drog jag och Nicole hem igen. Drog till Charlottenborg. Men självklart skulle det bli sånt bråk där så att polisen kom, och tog mitt och Nicoles personnummer, INTE BRA! morsan trodde jag var kvar i linköping nämnligen. Så kan ju inte säga något till henne, men fick försäkrat av Stefan och Crille att dom inte skulle göra något med personnumrena, typ bara kolla vilka vi var. Och det hoppas jag verkligen på. Hade ju fan inte ens druckit något. cp folk som ska bråka! Men men, vi drog hem till stefan ett tag innan vi skulle hem. Jag tror inte jag fått så många komplimanger under så kort tid någon gång under hela mitt liv. Men sen drog jag och Nicole hem. Kom hem vid 3. Somnade rätt fort.
Idag blir det Linköping igen, ska in vid halv 7. Ska träffa Lucas och Love. Ska se Lillasyster. Hoppas att det blir roligare idag än igår. Kommer hem vid 3 inatt med. Nicole och Ida sover här med. Ska bli roligt. Känns roligt att man hinner träffa folk innan skolan börjar, och att jag hinner träffa Lucas innan skolan.
Mitt hår är inte blått längre, det är grönt med brunt och turkost i. Inte snyggt. Men det fixas på Måndag.
torsdag, augusti 16, 2007
Jaha, idag blir det att färga håret på Anna. sen får vi la se vad vi gör.
Fick skatteåterbäring idag, 741kr! Nu är denna månad räddad iallafall.
vaknade halv 8 imorse, kunde inte somna om, spindlarna attackerade så fort jag försökte.
Kollat på King Arthur, som jag nu minns att jag sett iallafall. nu finns det bevis. jag minns inte att jag sett den, men jag har det enligt folk. Men nu vet jag det iallafall. Nu kan jag hålla med.
Försökte ta lite kort på mig med håret, tänkte att det vore bra att uppdetera helgon lite mer och så. Men neeej, det blir cp kort hela tiden. typiskt.
Nykvarn imorgon, om det inte ösregnar, förhoppningsvis gör det inte det iallafall. Jag och Nicole ska dit, sen så sticker vi dit med Lucas och Love på lördag. Problemet för mig och Nicole imorgon är att vi inte har en aning om vart det ligger. Men det blir nog bra ändå.
onsdag, augusti 15, 2007
tisdag, augusti 14, 2007
Idag lagade jag mat till Sonny, han tyckte det var gott. Det var ju bra det. vi satt och pratade lite, det var kul. eftersom att man inte dirket träffar folket från Liverpoolsgatan längre. bad honom hälsa grattis till Marre som fyller idag. Grattis till honom. Sen efter någon timme stack jag och träffade Anna, åt en muffin på Mcdonalds , satt lite vid vattnet i stan, sen gick vi hem till henne och kollade på Clerks 2. Den var bra. sen drog jag hem.
Snackat med min kusin, stör mig som fan på hennes kompisar. Men men, nu börjar hon ju 1:an, på platen dessutom. hehe.
15 bucks little man, put that shit in my hand.
måndag, augusti 13, 2007
And so it happens
My thoughts grow meaningless and forgotten
Just the colors of a faded dream
Left out in the rain to bleed
Life gets confusing
Prayers draw darkened in the course of my life
And I know that just to ask the questions
it takes courage and resolve
So you don't have to answer me if you don't want to
And you don't have to hold me close, just to calm my fears
It all becomes so meaningless, if there's no love here
A heart left to this Solus... disappears... I disappear
I disappear
Without you...
I disappear
It happens to me
My doubts are climbing for a better view
Nothing I could even hide from you
You know my heart and my mind... (but you still seem blind)
And then each action
What is the measure of a perfect soul?
It's something I could never really know
As I reach out hoping (you'll be there this time)
Feeling lost
Feeling forgotten
Feeling empty... without you
GAAAAH! nu dampar jag!
hur ska en sömnlös person kunna underhålla sig om nätterna om varken helgon eller bilddagboken funkar! VA! ska hela internet börja mucka nu! VA! Jag hatar internet, jag hatar helgon, jag hatar bilddagboken, och jag hatar att jag inte kan sova. Snart blir det vänner och senaste harry potter filmen! GAAH! cp internet. (en ide vore att stänga av datorn och låta denvara avstängd en stund efter att den varit på i en månad i rad eller något. men neeeeeej. jag har inget liv och måste sitta här hela nätterna.)
Lär er att hantera era sidor ni skapar helgon och bilddagboken, snart söker jag upp er!
söndag, augusti 12, 2007

Idag åkte jag och Nicole hem till hennes pappa, hans sambo skulle hjälpa mig med mitt hår.
Fan vad det blev snyggt. jag älskar det. Måste bara skrubba bort det blåa som fortfarande sitter kvar i hårbotten, men annrs år det perfekt. Annars så lagade vi mat och kollade på Pirates, tredje gången denna vecka för mig, jag börjar kunna hela filmen utantill.
Imorgon kommer Sonny hit, ska bjuda honom på mat, men det vore ju så typsikt om han inte tycker om just det jag ska bjuda honom på. Men då får han väl svälta då!

var med Nicole idag med. Vi badade, första utomhusbadet i sommar. och det är mitten av augusti typ. Sorgligt. sen åkte vi hem till mig och åt, sen stack vi till varamon, det var inte direkt roligt menmen, vi fördrev tiden iallafall. hade ändå rätt trevligt så att säga.
det blev inte att fixa grejen idag, det blir imorgon. eller egentligen är det ju idag, eftersom att klockan är halv 3. Men iallafall!
Nu ska jag mysa med Nicole i sängen, fast hon har redan somnat men iallafall!
lördag, augusti 11, 2007
Idag färgade jag mitt hår blått. Och imorgon kommer ännu en grej, WOO!
Varit med Lucas igår och litei dag., vi kollade på film och hade mysigt och roligt. Idag kom Nicole också. inte träffat henne på länge. Vi hade trevligt, färgade mitt hår och så. skrattade åt saker som inte ens vi tyckte var roliga. Åkte in till stan, och eftersom att jag och Nicole är sånna södrabarn, så blev det bråk på bussen. Bråket var om oss. typiskt, cp tjej. Ajja, vi hade roligt iallafall.
"tjejerna viskar" xD
Jobbig natt, en hemsk natt faktiskt. Även om du inte vet hur hemsk den egentligen var.
MEN! jag har faktiskt lärt mig en ny grej på gitarr, Woo!
onsdag, augusti 08, 2007
Idag hatar jag min mage. Men jag har iallafall ätit idag, första gången sen i måndags, och i måndags åt jag inte ens någon mat. Träffade Amanda idag, jobbigt att jag skulle må så dåligt när vi sågs men mådde iallafall lite bättre sen. Imorgon kommer Lucas med :) Känns skönt att det inte ska gå en vecka mellan att vi ses.
resten är från min Helgondagbok, over and out:
Jag hatar min mage idag.
Åkte till stan för att hämta Amanda, när vi satte oss på bussen så fick jag så jävla ont i magen att jag inte kunde andas, jag fick ta minimala andetag, jag började kallsvettas som ett as. Kunde inte röra mig. Sen när vi gick av bussen hade det gått över lite, vi kom över vägen sen fick jag så jävla ont att jag var tvungen att lägga mig på marken. Då stannade en bil och frågade hur det var med mig och om han skulle skjutsa hem oss, men det ville jag ju inte. Var ju nästan hemma iallafall. så fick tvinga mig upp och gå hem. där bytte jag om till kjol för att jag tänkte att byxorna kanske satt för hårt mot magen, gick över ett tag. sen gick vi och skulle äta chokladkaka, jag tog någon bit sen började jag må illa. varmt äckel saliv i käften och kunde knappt andas igen, gick på toan för att jag inte ville spy på bordet. var tvungen att lägga mig på golvet. Kunde fortfarande knappt andas, sen gick det över helt plötsligt. Amanda och jag kollade på film, jag råkade väl röra mig för mycket och jag började återigen kallsvettas och fick ont i magen som fan. Nu har jag inte känt något på ett tag, Men jag vågar inte dricka, äta eller röka.
Jag hatar min mage.
tisdag, augusti 07, 2007
Åkte till Lucas igår, det var roligt, vi gjorde iallafall något först gick vi och badade, eller Love och Lucas gjorde det, jag tog kort och fick panik över alla kryp, sen gick vi hem till Anton där det var typ en liten fest. Och eftersom att jag inte hade ätit på typ 1½dygn så tog jag lite tequila vart påverkad, som tur var så blev jag ju inte direkt full, det kom efter ett tag, när jag och Lucas hade gått igenom Antons kylskåp några gånger och tog av sprit av alla andra. Antons flickvän Linda hade druckit för mycket. fast jag fattade inte vad det var dom höll på med, om dom typ duschade henne och hoppades på att hon skulle må bättre. Vilket fall som helst så fick jag så att hon gick och la sig. Sen så tyckte hon visst jätte bra om mig. fast hon minns mig väl inte idag men.
Och inlåsning på toaletten blev det, fast Linda frågade sen vart jag var, så jag fick öppna. Kan ju inte förklara till några jag inte känner varför jag gör det.
sen gick vi hem när det nu var. det var väl roligt, men det är verkligen inte sånt folk jag brukar umgås med, därför tyckte jag dom var skitkonstiga och ja.
Idag kom jag hem, det är cpvarmt!
träffa Amanda imorgon och Lucas igen på torsdag.
måndag, augusti 06, 2007
tadamtadam, jag har fortfarande inte somnat. Lalalaaa. Jag är trött men ändå överpigg. tadamtadam.
Jag har iallafall kunnat planera två saker, en sak som händer iveckan och en sak som händer nästa år.
Jag måste skaffa mitt ett bättre liv snart, jag planerar ju fan för långt in i framtiden. tadamtadam.
Denna dag kommer bli bra, eller hur?
söndag, augusti 05, 2007
Började dagen med att måla staketet, men jag klarade inte av att måla färdigt. Dels för att det var tråkigt, och dels för att det var för många spindlar.
Det första jag såg när jag skulle börja måla var en spindel, och jag kunde inte komma ifrån den, så jag började gråta. Så första tio minuterna satt jag och målade och grät samtidigt, sen vart det lugnt, efter 20minuter kom det en till spindel, som jag försökte dränka i färgen, det gick inte. efter 5minuter var det en ännu större spindel där (nu menar jag überlånga ben!!) Den dränkte jag i färgburken. sen mådde jag illa och slutade måla.
Lucas är hemma nu, Och jag får träffa honom imorgon :)
Nu är jag hemma igen, jobbade till 23:15, ajaj, övertid som fan. det var stressigt och det var kladdigt, jag serverade som fan, fick vin,öl,glass m.m på händerna, Jag stinker nu.
Snart blir det att hoppa in i duschen. Det var rätt kul på ett sätt, men innan jag kom igång så var det fan inte roligt. Fulla människor från revyn, ajajaj. Deras humor är inte den bästa. Nej, servering är verkligen inget för mig, det vet jag nu. men men, nu blir jag lite rikare iallafall.
lördag, augusti 04, 2007
Jaha, idag är det dags att jobba igen, fast det blir iallafall sista gången för i sommar, det känns skönt. Försöker tänka på det positiva med att jag ska jobba idag, jag kommer kunna pierca mig i början på oktober då. Woo.
Love sa nyss till mig att jag ska med Lucas på fest på måndag, och anledningen var för at Lucas måste dit, och han ska ju vara med mig, så då ska jag också dit. Ja, det är ju en bra anledning att vara där, typ.
Tror jag faktiskt ska ta något att äta idag, någon ordentlig mat, vill inte direkt kollapsa på jobbet, det skulle inte vara roligt.
Jag ska sluta röka imorgon! eller ja jag ska försöka sluta röka från och med imorgon! Woo.
fredag, augusti 03, 2007
Åkte hem till Anna, blekte hennes hår. Det blev bra, även om det inte blev blont, fast det hade vi ju inte räknat med. Vi åkte hem till mig för att jag skulle få pengar till bion. Åkte dit, hämtade våra biljetter, träffade Bob så att jag fick tillbaka min mössa. sen var det Simpsons Movie som gällde. Och smarta Sandra klantade sig. Anna hade sagt innan vi åkte till stan att jag skulle komma ihåg att sätta mobilen på ljudlös, Jag glömde det, och precis när filmen börjar ringer Lucas. Kul att börja höra DLK - När kristoffer spelar flipperspel precis när simpsons börjar ^^ Fick ringa upp honom efter, och det ända han ville säga var att alla där tyckte jag hade dålig musiksmak. Men dom är ju på augustibuller så vad förväntar man sig. Till filmen, den var faktiskt bra, alltså den hade kunnat vara så jäkla mycket bättre men den var inte dålig iallafall.
Jag saknar Lucas mer än innan nu, nu när jag fick höra hans röst. Gah, Måndag kom hit nu!
Och imorgon ska jag jobba, jag vill verkligen verkligen inte, det känns fan värre än att gå till skolan, och då menar jag så som jag kände med att gå till skolan när jag gick i nian. Men men, det är la bara att stå ut, göra det jag ska och hoppas på att jag inte behöver vara där länge. Fyfan för det.
Jag tror nog det blir att hoppa av skolan, för jag tror verkligen inte jag skulle klara av ännu mer stress, ännu mera prov, fler nationella. Jag tyckte att ettan var svår och jobbig, men det är ju inget mot vad det kommer bli nu. Plus att jag fortfarande inte vet vilket instrument jag ska välja, Jag valde sång av en anledning lixom. Jag ska vara emot och inte ha ett extra instrument, så enkelt är det. fast jag längtar som fan till fotografin och psykologin, det ska bli roligt. Fast vilken av dom var det som var 50poäng? hum, jaja, jag kommer iallafall bara kunna gå den, eftersom att den andra är för hela året, eller.. jag kanske tänker fel? Skitsamma. I vilket fall som helst så förlorar estet en till person efter julen. Troligen, om inte allt överväldigas och jag blir kär i platengymnasiet återigen. fast det lär ju inte hända direkt.
Klockan 02:16 - Nej vet du, jag tänker stanna kvar i skolan, av en enda anledning. reta dig, störa dig. irritera dig.
torsdag, augusti 02, 2007
onsdag, augusti 01, 2007
Sofie kom hit, vi drack kaffe och åt chokladkaka. Hade riktigt trevligt, pratade om allt och inget.
Hon åkte hem vid halv 7. Då mådde jag illa av migsjälv, för att jag ätit så mycket, så jag gick ut och gick i två timmar. Det var skönt, lite ont i ryggen nu men det får jag ta.
Tyvärr hade mams köpt choklad som jag åt halva av. Nu mår jag illa igen och funderar på att försöka träna på något sätt utan att behöva gå ut och gå så långt.
Jag tror det har gått för långt nu, men idag var det första gången jag åt något annat än frukt och mackor!
Imorgon blir det skänninge marken, då kommer jag gå som fan, så det känns bra!
har då gått massor denna vecka, det känns riktigt bra. Är rädd för att jag ska köpa massa onyttigt imorgon, då kommer jag nog spy.
Åkte hem till Lucas, efter ett tag så gick vi ut, vi gick verkligen ut, det var jobbigt som fan.
Vi var la ute 1½timma eller något liknande. fast det var rätt skönt, kände att jag kunde äta sen iallafall. hade jättemysigt och roligt. "ja men du är ju jätte tuff." xD
Nu åker han till augustibuller, men men har ändå saker att göra denna vecka så.
Imorgon blir det kaffe med Sofie, ska bli kul. har aldrig direkt umgåtts innan så.