onsdag, juni 06, 2007

Animal.


Jag börjar klara av att prata och le lite om dagarna nu.
men jag har sån ångest över skolan imorgon,
iallafall ledig idag och det är skönt.

ska fixa med dreadsen sen,
men mams lagar mat så det är lite svårt just nu.

Imorgon är det EVK som gällre, men jag har hört att Marie inte ska vara där.
vilket betyder att jag inte tänker gå isåfall.
Eller så slutar det med att jag säger saker jag kommer ångra.

Linda kommer kanske ihelgen.
det är sånt som märks.

Inga kommentarer: