söndag, juni 24, 2007

A new beginning.

Hela helgen spenderades med Lucas, jag kunde inte önskat mig en bättre helg.
Men nu sticker han iväg igen, och jag har ingen aning om när jag kan träffa honom igen.
Men det blir nog bra iallafall.
Har dessutom sovit bra denna helg.
Eller ja, jag sov ju bäst hos Lucas.


Det var ett lätt beslut att ta när jag bestämde mig för att inget säga.
Det känns inte som om du skulle bry dig så mycket iallafall.
Dessutom ville jag inte förstöra någonting det första jag gjorde.

Inga kommentarer: