torsdag, juni 21, 2007

Att samla mod.

Imorgon borde jag faktiskt berätta, men om jag inte kunnat berätta det innan..
hur ska jag kunna göra det nu..
Jag vet inte ens vart allt det här leder någonstans.
kanske blir det inte mer än så här, och då är det onödigt att berätta.

Jag är så rädd för att du ska få reda på att jag kanske sagt det.
Jag vet inte vad du är kapabel till,
jag trodde jag visste,
Men du har gått över den förståelsen.
Jag är rädd för dig.
var det hit du ville komma?
Är det ditt sätt att få mig att vara tyst.
Du kommer aldrig erkänna det eller hur?
du skulle aldrig ha mage till det, eller?
Varför är jag så rädd för dig?
varför hindrar alltid mitt samvete som fortfarande verkar gilla dig mig.
Varför får jag inte prata om det, få det ur mig..
Jag vet inte vad jag gjort migsjälv för fel.
Men något är det.

Inga kommentarer: