Så var man nyss ute i regnet med Becci.
Gick till med eller utan,
Hannes var där.
Hälsade inte,
Tittade inte ens på honom.
Jag klarar inte av det mer,
varje gång jag ser honom så känner jag mig patetisk.
jag känner mig värdelös.
Imorgon ska man iallafall träffa Lucas.
Gick till med eller utan,
Hannes var där.
Hälsade inte,
Tittade inte ens på honom.
Jag klarar inte av det mer,
varje gång jag ser honom så känner jag mig patetisk.
jag känner mig värdelös.
Imorgon ska man iallafall träffa Lucas.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar