söndag, juni 03, 2007

Treöres festivalen.

Jag hade trevligt där,
förutom en liten incident,
men sånt får man klara sig med,
Du är ingen psykopat och
jag kan först varför du gjorde som du gjorde,
Men jag har rätt till att göra vad jag vill.
och han är inte bara din kompis,
han är min med.
Jag ångrar inte det jag gjorde,
förutom att slänga iväg en full cider i ilska,
det var lite jobbigt.

Annars var det jäkligt roligt,
jag fick manchis (jag har ingen aning om hur det stavas.)
Och åt en hamburgare,
nu har jag ångest över det
jag tycker inte ens om det.
ajjabajja,
käkade också upp en stor pommes,
tog fem ton dip på så jag var tvungen att köpa en extra.
Jag hade ätit upp allt på mindre än 5 minuter.

Sen stack vi hem och jag somnade som en stock.

Jag vet inte vad jag vill med dig,
jag hatar när jag inte vet,
jag hatar när jag inte vet vad dom andra tycker,
helvete.

Inga kommentarer: