tisdag, juni 26, 2007

14 days to go.

vad gör man egentligen på sommaren?
annars är det ju skola, sen är det ju alltid något program man vill se på tv.
Men nu är det ingen skola, och alla program har haft säsongsavslutning. Sorgligt.

Men nu har iallafall allting fixat sig med Arvika, eller ja, pengadelen för mig iallafall. Nu får man 1400kr minst denna månad, så det blir nog jävligt bra!
Arvika here I come.


Augusti är en ångestfylld månad för mig just nu, jag kommer inte ha något alls att göra.
verkligen INGENTING! dåligt.
Nicole, Ida och Lucas sticker till augustibuller,
och jag har fortfarande svårt att träffa någon utan Nicole,
Sandra och Anna går, men det är nog dom enda. Det är lite läskigt. Men kanske sticker man till Göteborg. Ska gå på porrgatan då, för att Lucas tjatar om den hela tiden. Jobba lite ska jag också göra i början av augusti, så då har man lite bättre ekonomi när skolan börjar sen, det känns jävligt bra.

Är det dags att kolla klart på dom två sista säsongerna av Vänner nu? Ja, jag tror det.

Inga kommentarer: