idag var det skola.
firade Marie som fyllde igår.
Hon blev jätte glad.
och hade otroligt roligt också ^^
var på stan i flera timmar också.
handlade avslutningskläder med mams,
det blev en tubtop från H&M,
en kjol från lindex barnavdelning,
leggings och en ny väska! :D
annars så undrar jag bara varför du glor så jävla mycket på mig?
Du förtjänar det här.
Du har bettet dig illa mot mig för sista gången.
firade Marie som fyllde igår.
Hon blev jätte glad.
och hade otroligt roligt också ^^
var på stan i flera timmar också.
handlade avslutningskläder med mams,
det blev en tubtop från H&M,
en kjol från lindex barnavdelning,
leggings och en ny väska! :D
annars så undrar jag bara varför du glor så jävla mycket på mig?
Du förtjänar det här.
Du har bettet dig illa mot mig för sista gången.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar