fredag, juni 08, 2007

Dulce Liquido.


idag var det skola.
firade Marie som fyllde igår.
Hon blev jätte glad.
och hade otroligt roligt också ^^


var på stan i flera timmar också.
handlade avslutningskläder med mams,
det blev en tubtop från H&M,
en kjol från lindex barnavdelning,
leggings och en ny väska! :D



annars så undrar jag bara varför du glor så jävla mycket på mig?
Du förtjänar det här.
Du har bettet dig illa mot mig för sista gången.


Inga kommentarer: