torsdag, maj 31, 2007

Angels & Agony.

Otroligt,
trodde aldrig jag skulle typ snacka med dig så..
Du är ju faktiskt helt okey,
Men du har fortfarande dom starka sidorna som jag inte tål.

Totale luftherrschaft.

Idag var det slappt,
fick reda på att jag får VG i datakunskap.
det är ganska roligt då jag är den som varit borta mest ^^

estet treorna spelade upp sin musikal också,
den var så jävla bra.
Våran kommer suga totalt jämnfört med dom.

tottottottottottottottottottottottottottottottottottottot.

Emersion.

Booom.
Youre dead.
No, my fault.
I´m dead.

I´m gone forever.
And what did the call me?
Larry.

Panzer.

PANG!
expolsion.

onsdag, maj 30, 2007

Take her.

"You break my heart into a 1000 pieces
and you say its because i deserve better?

Emotionless grey skies
bleed somber dreams of sorrow
Blackened unseen heart
tears a virgins godlike innocence
from its palace
Paint sarcastic smiles upon new wounds
Tears of misery stain scar filled minds

Hatred new like tomorrow flows from bitter memories
Purity now embraced by sinful ideals why
Lifeless tomb rests weary with prowling peering eyes
Silence falls upon deaf ears covered by night
Alone in thought, shaking
Biting tongues of lead at unfit moments
Screaming disbelief with no faith in sight

And her disgust has no borders,
no limits to strive for,
she bends and breaks to rules set by the weak

She's finally seen she's a beautiful girl with a smile
so grand she could stop all the world
Stolen her skin he sews her mouth shut,
nothing to him, her screams just die out
As she cries out her voice dies out
As she cries out her voice dies out
Love once inside her heart, lay in my hands

So beautiful, she cries, so beautiful

Was it asked for?
Was it implied?
What could have been done?
Inside her mind dies."

Lo-Fi in outer space.

Jag förstår inte dealen med våran musikal i skolan.
Den känns bara fel och töntig.
det är endast två som har roller som passar dom,
Simon & Hannes.
Annars suger ju allt.

"Oh why can’t I be what you need?
a new improved version of me
But I’m nothing so good, no I’m nothing
Just bones, a lonely ghost burning down songs
Of violence of love and of sorrow
I beg for just one more tomorrow
Where you hold me down, fold me in
Deep, deep, deep in the heart of your sins"

tisdag, maj 29, 2007

Tot

Explosion.

måndag, maj 28, 2007

Theres no joy left.

What can you do then?
Nothing.
Apathy, Apathy.

Idag var det första dagen i skolan med mitt hår.
Simon vågade inte kolla på mig.
Och jag visade väl inte direkt att jag tog illa upp av det.
förhoppningsvis.
det är väl egentligen en självklar grej,
han ville inte att jag skulle göra det,
och då tycker han att det ser äckligt ut.
Men, ja tack!

Köpte mitt linne idag,
otroligt att jag inte köpte mer.
fast det var la mer för att jag inte hade mitt bankomatkort med mig,
det följer inte med imorgon heller..
men på onsdag ska jag, Nicole och Anna till ÖB och burger king.
då kan det vara bra att ha pengar...

God knows I've tried to leave her.
Cause she's got a constant fever

Spy Eye.

Jag känner mig som en jävla idiot.
Är antagligen det också.
happyhappy.

They say the world is ending,
well that is just perfect.

Psicosis

I know you resent me
With my every breath
I'm sorry, I'm trying
I'd fight to the death

Jag ångrar mig så jäkla mycket med håret just nu,
det går la över igen, men just nu.
vill verkligen inte se biler på mig med hår alltså.

Hej,
jag mår inte bra.
varför frågar du?
Ingern jävla aning.
jag känner det,
jag känner att det inte står rätt till någonstans.
Jag vet att något är fel.
jag har bara inte hittat det än.
Jag känner mig som en vandrande zombie,
för jag vet knappt vad jag gör längre.
Explosion,
huvudvärk.

söndag, maj 27, 2007

wumpscut

Du har alltid undrat hur det skulle vara,
att slippa allt det onda,
och få vara ifred,
att få slippa dina synder,
och att få vara ifred.
Du önskar att du vore,
på en annan plats en annan tid,
du tror att det kan gå,
Men du har fel,
du kan inte gömma dig,
dom hittar dig alltid,
du kan inte springa ifrån dom,
dom är snabbare än dig,
du tar till alla dina knep.
men dom ser dom,
och förstör dom.
Du tror att du är smartare än dom,
men tänk om,
Inget du gör biter på dom,
du slipper aldrig undan.
Du kommer alltid vara
den patetiska varelse som du blev född till.

Hang Him Higher

Panic Panic,
I cant handle this.
Its to big for me.
just hang him higher and hope that he will die.

Beautiful.


Idag rykte håret,
det blev typ 2cm långt högst.
tyvärr så blev det ett hack där bak där det blev mycket kortare,
men det gör inget.
det växer det med.

Paranoia.

Jag är inte den personen som säger vad jag känner till folk.
det är nog därför som jag låter denna sida vara hemlig för dom flesta.
Sure, hittar du den så fine.
men ja,
I think you get it.

Mina sömnproblem är riktigt hemska nu,
egentligen så är det väl inte sömnproblem,
det är la mer det att jag inte kan sova förrens det är ljust ute igen.
jag måste typ vara vaken minst 24timmar innan jag kan sova igen,
det jobbiga är att jag verkligen sover sen,
vilket gör mig till en slags zombie dagen efter.

Om jag går ut och röker så känns det tomt om jag slutar.
egentligen vill jag sitta flera timmar i sträck och bara röka,
men mina föräldrar skulle säga emot,
och mina cigg skulle ta slut väldigt fort.

jag tycker verkligen att jag är så ful,
så när mina kompisar gör sig iordning känns det så onödigt för mig,
att jag knappt anstränger mig,
jag kan endast göra det om jag fixar till mig utan någon.
då kan jag tycka att jag ser bra ut.
fast det försviner så fort jag träffar dom,
men jag känner mig lite fin iallafall.
så egentligen sminkar jag mig bara för att jag ska känna mig lite fräsch och inte som ett monster när jag ska ut,
det har inget med att jag känner mig fin.

Imorgon ryker håret,
och jag vet att jag kommer vara så hemskt ful,
att jag nog kommer sluta sminka mig under den tiden,
eftersom att det är meningslöst iallafall.

och det med kärleken,
jag skiter i det,
för även om jag skulle gilla en person.
jag känner inte att jag vill ha sex med personen,
och jag kan inte direkt påstå att det inte är viktigt i denna ålder.
Därför känns det så fel att starta något, som kommer hålla en vecka,
eftersom att jag inte vill ha sex med personen.
egentligen så känner jag knappt för närkontakt längre,
jag saknar bara att ha en person,
som man älskar, som finns där fören,
jag saknar inte att kela eller att ha sex.
you can call me sick if you want to.

Destroy me.

Welcome To The Cyberspace

So why are you crying?

det känns som om jag kommer med mina problem,
så är det för att jag inte vill att folk ska tycka mer synd om en annan än mig.
men det är inte så.
det är bara det att nrä jag verkligen känner att jag inte klarar mer,
då har en annan precis känt likadant och sagt det först.
Då måste jag fortsätta hålla det inom mig,
annars så ja,
det känns bara fel.

Nobody knows about this,
And I dont want them to.

lördag, maj 26, 2007

Offend

Dom har aldrig sagt att dom gör det för ditt bästa.
Du vet aldrig vad det är dom kommer göra härnäst.
Du kan aldrig veta,
Du har ingen aning.
Du tror att du är i säkerhet,
men du har fel.
Dom kommer sakta emot dig,
Du tror du kan gömma dig.
Men glöm inte.
Dom kommer alltid att hitta dig.