fredag, juni 01, 2007

Area 51.

Smile like you mean it,
You cant be unhappy in this world.
Its
illegal.
Its not the way we are,
not in this world.
if you are unhappy,
then you are dead.
dead to everyone.
So just kill yourself and let me be alone!
okey?

Det känns som om världens allt mörker letar sig fram till mig, och sluter sig om mig,
jag får ont i huvudet om det blir för ljust.
Jag tål det inte längre.
efter helgen ska jag sluta röka, och jag vet att det kommer funka denna gång.
alla andra gånger har jag bara inte velat.
jag har på något sätt kännt att om jag rökte,
då tillhörde jag någon.
Jag var en rökare,
jag var någon.
Men jag vet nu att jag kan vara någon utan att röka.
Jag kan vara Eliyana.
jag kan vara precis den jag vill vara.
Jag har försökt hålla mig i styr nu i skolan.
men snart ska jag visa vem jag är.
jag är inte den dom tror,
jag är inte rökaren,
jag är Eli.
Inget annat.
jag ska allt visa dom,
Mörkret ska få en lika stor smäll tillbaka som den dom gav till mig.
Dom ska allt få se,
I shall kill them all,
and after that I will never be afraid again,
I will be free,
I dont have to hide anymore.

Men, vem försöker jag lura egentligen?
omsvept ännu en gång.

Inga kommentarer: