Sista gången nu,
Jag klarar inte av att höra att jag är en dålig människa,
en känslokall person,
som bara bryr mig om mig själv.
Låt mig lära mig det själv,
jag är krossad nu,
troligen för all framtid.
jag vet att jag är hemsk,
att jag inte är något värt.
Jag är inte värd någonting bra alls.
Jag bara krossar alla och förstör.
Det är det jag har fått höra i ett par år nu.
Men inte ska det få ta slut bara för att jag kan känna att jag inte är känslokall.
Jag har känslor,
men jag tas ifrån dom hela tiden.
Jag är ingenting värt.
Ska verkligen ingenting förändras,
hur mycket jag än har kämpat för att komma undan.
Jag klarar inte av att höra att jag är en dålig människa,
en känslokall person,
som bara bryr mig om mig själv.
Låt mig lära mig det själv,
jag är krossad nu,
troligen för all framtid.
jag vet att jag är hemsk,
att jag inte är något värt.
Jag är inte värd någonting bra alls.
Jag bara krossar alla och förstör.
Det är det jag har fått höra i ett par år nu.
Men inte ska det få ta slut bara för att jag kan känna att jag inte är känslokall.
Jag har känslor,
men jag tas ifrån dom hela tiden.
Jag är ingenting värt.
Ska verkligen ingenting förändras,
hur mycket jag än har kämpat för att komma undan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar