fredag, juni 15, 2007

Blur Royale

Ska iväg och jobba om tre timmar.
urk, mår alltid lika dåligt över det varje år ^^
Men jag får pengar.
Det är det som räknas.
jobba i 8timmar,
kommer dö när jag kommer hem.
Eller så kommer jag vara vaken tills jag ska jobba igen.

Jag blir så glad när jag läser sånt,
speciellt när jag vet att jag känner likadant.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med arbetet. Tjäna massa pengar och spara dem till nästa sommar. ;D

Eliyana sa...

Jag ska jobba till 11 kväll så ja, jag ska tjäna massa pengar ^^
Klart jag ska spara dom! :D
Får ju dessutom inte lönen förrens i slutet av juli så kan ju ändå inte ha dom till arvika och så.

moonryder sa...

Men du kan ha dom till buller :D

Eliyana sa...

Haha, jag har inte råd med buller fortfarande.
jag hade gärna åkt dit med dig ananrs!