Idag var det en rätt okey dag,
vi övade på musikalen hela dagen,
och, ja det gick jävligt fort.
8 till 3 kändes som två timmar ungefär.
hade inte rökt på 13timmar så jag flippa ut en gång och vart asförbannad
men men, sånt händer.
Och tack Linda och Nicole som iallafall sprang efter.
Att kristins rörde vid mitt ben gjorde mig bara argare.
imorgon måste det sitta!
fyfan, jag sitter ju verkligen och stirrar på dig hela tiden.
vi övade på musikalen hela dagen,
och, ja det gick jävligt fort.
8 till 3 kändes som två timmar ungefär.
hade inte rökt på 13timmar så jag flippa ut en gång och vart asförbannad
men men, sånt händer.
Och tack Linda och Nicole som iallafall sprang efter.
Att kristins rörde vid mitt ben gjorde mig bara argare.
imorgon måste det sitta!
fyfan, jag sitter ju verkligen och stirrar på dig hela tiden.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar