Denna dag har varit så jävla hemsk. Kommer inte ens orka beskriva hälften av vad som hänt.
Vaknade faktiskt riktigt bra idag. Kom i tid och jag var fan bra på Gehören, vart skitstolt över migsjälv. Det är väl det som varit bra idag. Lite annat bra med dock.
Sen så var det engelska, tvingades välja ett ämne att ha tal om, jag kommer ha världens sämsta tal.
Sen var det dags att åka til BUP för att träffa Psykdoktorn och min kurator, med mamma och vi skulle diskutera medicinering och allt annat möjligt.
Vi pratade om skolan.
Detta var första gången jag bröt ihop under ett sånt här samtal, och jag har haft många. Jag var asarg på läkaren för att hon iprincip sa åt mig att jag kanske antagligen inte skulle klara skolan, utan jag kanske borde hoppa av.
Blev galen och sa "du begär ju alltså att jag ska ge upp". Hon svarade med "jag begär ingenting".
Det fortsatte och läkaren iprincip sa åt mamma att det var hennes skyldighet att se till att jag hann med allt.
Till slut var jag så frustrerad och förtvivlad att jag började gråta, allt vällde ur mig. Jag sa att jag alltid försöker vara så glad och så pigg, men egentligen vill jag bara bort. Jag vällde ur mig så mycket. Så mycket som jag hållt inom mig, så mycket om min rökning, om mitt mående, om skolan, om Lucas och om alla vänner (inget om att ni var dåliga utan att jag tyckte att jag var sämst). Vad kom vi fram till då?
Inget, som vanligt. Vi ska väl ha ett möte i skolan eller något, som inte kommer ge något iallafall, jag har redan haft 5-6möten sen nian och inget ger någonting.
"Jag vet att du är en känslig person Sandra, jag har sett det, det syns på dig".
Idiot-jävel.
Sen gick jag och mamma till drottning kebab och köpte Falafelrulle och hamburgare. Sen kom vi hem, vi åt. och pappa babblade såklart om köket (detta var en sak jag tog upp under mötet, över att jag var trött på deras tjat om köket). Sen fick jag skjuts till skolan. Jag höll mig lugn och bra och glad hela dagen (en lektion^^).
Efter skolan åkte jag in till stan med Lucas, jag gick och köpte födelsedagspresent till mamma (ja, vi fyller på samma dag). Och sen fick jag blommor av Lucas. Sen åkte vi hem. Vi åt lite, och sen så hade vi lite mysigt.
Sen skulle jag plugga till historia provet imorgon. Jag började gråta, vällde ur mig massa skit som jag egentligen inte menade så som jag sa det. Fick Lucas att bli skitledsen och allt.
jag har alltså läst typ 2½ sida om medeltiden till imorgon, vem tror att jag får G på provet. Ingen? Ni tror alldeles rätt!
Nu sover min söta Buff, jag behövde skriva av mig lite plus att jag inte är så trött.
Blir 18år om 40minuter typ. Ska väl räkna ner I guess.
Imorgon ska Buff laga pannkakor till mig som frukost. GOTT!
Tack för alla gratulationer jag redan har fått.