måndag, juni 04, 2007

Enter and you will die.

Ingen skola idag,
pallade inte,
men när jag kändeatt jag kanskeborde gå ,
så hade vi redan slutat,
hade ingen kulturhistoria.
så jag har alltså fått skolkning på hela dagen,
och det ville jag ju inte direkt,
men skolan tar emot så jävla mycket just nu,
jag tror inte jag kommer gå imorgon heller.

Destroy me.

jag är rädd för att skriva till dig,
jag är rädd att allting har förstörts.

Inga kommentarer: