Jag vill att du ska komma hem nu.
Men idag blir det iallafal att kolla på film,om vi har någon bra film att se på.
Annars får vi fördriva tiden på något annat sätt.
det brukar inte vara så svårt.
Denna vecka har nog inte varit den bästa iallafall.
men men det är midsommar på fredag,
kanske blir det bättre då.
kanske får jag träffa dig då?
onsdag, juni 20, 2007
Dont die.
skrivet av
Eliyana
@
17:09
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar