söndag, juni 17, 2007

Spit as a offense

Vart är all fantasi när man behöver den som mest.
Varför tar verkligheten över varje gång.
Det kryper i kroppen och jag vet inte längre vad som är verkligt och vad som är fantasi.
Allting krymper omkring mig och jag ser knappt någonting.
det pluserar i kroppen, jag vill någonting.
Vart tar man vägen, när man inte hittar ut.
Jag måste hålla mig verklig,
jag måste fortsätta att se.

Inga kommentarer: