onsdag, juni 06, 2007

For ever and ever baby.

Imorgon kommer vara en jobbig dag,
EVK klockan 8 sen har jag ingen lektion förrens 10.10.
kuuuuuuul.
då är det musikal,
sen kommer jag inte palla mer,
jag kommer rymma sen,
två grejer på en dag blir för mycket.

idag har jag dessutom bara rökt 5bloss.
(måste ju bestämma mig innan jag tänder
hur många bloss jag ska ta så jag inte röker allt.
därför vet jag exakt hur mycket jag rökt.)

Okey, yey.
det verkar vara lugnt mellan oss.
om inte bättre.
såhär mycket har vi typ aldrig snackat utanför skolan.

Inga kommentarer: