torsdag, juni 21, 2007

Death, Murder, Kill.

Imorgon är det midsommar och jag är ensam hemma.
Jag ska laga egen mat.
Creepy, lagar aldrig mat.. det kommer nog inte gå så bra.
Lucas kommer hem imorgon med så man skulle kanske träffa honom.
Jag är snäll och köper äckliga jordgubbar till han och Nicole ifall dom kommer förbi. ^^

Jag försökte verkligen säga det till dig idag.
Men det gick inte
Hur skulle jag kunna få det att låta bra..
Hur skulle jag kunna få det att låta som om du inte skulle tycka synd om mig och inte börja hata honom.
Jag hatar att jag fortfarande bryr mig om honom!
FÖRSVINN UR MITT HUVUD!

2 kommentarer:

moonryder sa...

Jag kan laga mat åt dig :)
No worries, dont worry.

Eliyana sa...

Haha, jag sa faktiskt det till mamma att om jag förstör maten kan ju du laga xD