måndag, juni 25, 2007

Don´t tell me.

Idag målade jag våran grind. Jag fick målarfärg överallt.
Jag har fortfarande kvar målarfärg under fötterna plus lite på benet.

Sen var det stan och varamon.
Nu fryser jag.

Imorgon hänger man med Nicole när hon ska tatuera sig.
Yey.

15 dagar kvar.


Inga kommentarer: