söndag, juni 10, 2007

Augustibuller.

Lucas försöker få med mig till Augustibuller,
även om jag är pank,
det kostar 600kr och det är endast två band jag tycker är bra där.
Lucas mutar mig och ger mig 100kr om jag hänger med ^^
fast jag vill ju dit,
men ja.
Någon som har något jobb åt mig?

2 kommentarer:

aelma sa...

sök jobb där då? ^o)

Eliyana sa...

nej, vill inte.
jag vill gå på festivalen inte jobba där.