Livet går under,
bit för bit.
Jag saknar den gamla tiden.
Då man var sådär omogen och rolig.
det är så det ska vara!
Ångest i drivor.
bit för bit.
Jag saknar den gamla tiden.
Då man var sådär omogen och rolig.
det är så det ska vara!
Ångest i drivor.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar