måndag, juni 04, 2007

Where is my mind?

fan vad det syns att vi itne alls har den kontakt längre,
förstörde jag verkligen så mycket att jag förlorar två vänner?

jag vet att det var mitt fel,
skulle jag inte vara så jävla cp på folk skulle vi inte bråkat,
du hade inte mått dåligt över det.
vi skulle varit kompisar då och vi hade fortsatt precis som innan,

imorgon skippar jag skolan igen,
kommer inte kunna vara hemma så jag får väl helt enkelt
vara på stan helt själv.

det här var ju världens bästa vecka att sluta röka på.
jag skippar det.
hemma kommer jag röka inte ute,
för då får jag bara höra hur svag jag är,
och det orkar jag inte med just nu.

coy koi.

Inga kommentarer: