måndag, juni 18, 2007

Ready.

pga min ångest över mitt utseende gick jag i panik in i mitt rum och tog hål i örat.
fast det blev ytp fel.
men jag orkar inte bry mig,
ge mig en stav och jag piercar läppen.

kan jag inte dölja mig bakom mitt hår ska jag göra det med massa skrot!

Inga kommentarer: