måndag, juni 18, 2007

Decoy

Jag kommer förstöra allt eller hur?
Jag är för glad för mitt eget bästa.
jag får inte må bra.
jag går under nu.
Jag kan inte må bra, det ligger inte i min natur.
det kommer gå åt helvete.
jag kommer sabba allting.
Hur kunde du se bortom allt?
hur kunde du..
vad ser du hos mig egentligen?
Slut slut slut slut!

Inga kommentarer: