idag skulle jag fikat med Sandra, men hon hade skickat ett sms om att hon inte kunde, som jag inte såg förrens jag var i stan och väntade på henne, antagligen för att jag hade vaknat till av att jag fick det och sen kolla det och somnade om. Typiskt.
men det blir fika med Nicole och Ida istället, och det slår ju aldrig fel!
inte träffat Ida sen skolavslutningen så, tycker det är dags nu. Sandra kommer in vid halv 7, om det inte blev något problem som kom upp. Sen blire Johnny Depp kväll. Och imorgon är det dags för alla oss som ska till arvika att träffas och snacka ihop oss.
13DAGAR KVAR! helt underbart.
It's the beginning of the end
You want things to go faster
It's the beginning of the end
Now everything's too slow for you
It's the beginning of the end
You are one step closer
It's the beginning of the end
You want things to go faster
It's the beginning of the end
Now everything's too slow for you
It's the beginning of the end
You are one step closer
It's the beginning of the end
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar