söndag, juni 03, 2007

A family affair.

Total ångest fylld dag väntar,
jag borde inte vara tillåten att dricka,
jag blir en bitch,
en äcklig bitch som inte bryr sig ett dugg om andras känslor
utom mina egna.
Men jag tänker inte be om ursäkt,
för vad spelar det för roll?
det kommer ändå bli precis likadant om och om igen,
varje gång vi festar tillsammans,

och vad vill jag med dig?
jag är rädd för att börja gilla någon,
jag är rädd för mig själv.
jag vet inte vad jag tycker,
och jag vet inte om jag vill ta reda på det heller.
Skolan kommer bli ett helvete imorgon.

Inga kommentarer: