Idag träffade man Lucas.
det fanns inte så mycket att göra,
Men så är det ibland.
Kollade på Walk the line idag,
asbra film!
Du finns inte kvar i mitt liv längre.
Jag vill inte ha något med dig att göra.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar