Jag hör en explosion, och allting blir svart.
jag kan inte se framför mig,
allting kommer tillbaka till mig.
Är jag så värdelös egentligen?
jag kanske inte är värd det?
jag är rädd för mig och jag är rädd för dig.
Jag vill inte bli skadad något mer, snälla du får inte hitta mig igen.
Jag försöker hålla mig så långt ifrån dig som möjligt, men det går inte, det är fast.
Du är fast. Jag kan inte få bort dig.
Jag vet inte hur jag ska leva själv. Jag kan inte leva själv.
Jag kommer bli lika ensam som innan då.
Allt är tyst nu. Jag är helt ensam igen.
Snälla hitta mig inte igen, jag vill leva.
måndag, juni 18, 2007
Atomic
skrivet av
Eliyana
@
19:22
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar