Fick jobba 7timmar istället.
Sluta en timma tidigare är aldrig fel.
Jobba imorgon klockan 4 då.
Vad händer nu då?
Ska allting få ta sin egen tid,
eller ska jag göra någonting åt det?
Sluta en timma tidigare är aldrig fel.
Jobba imorgon klockan 4 då.
Vad händer nu då?
Ska allting få ta sin egen tid,
eller ska jag göra någonting åt det?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar