fredag, juni 15, 2007

Work.

Fick jobba 7timmar istället.
Sluta en timma tidigare är aldrig fel.
Jobba imorgon klockan 4 då.

Vad händer nu då?
Ska allting få ta sin egen tid,
eller ska jag göra någonting åt det?

Inga kommentarer: