onsdag, juni 06, 2007

tomorrow never dies.

Jag är rädd för skolan nu,
men det känns skönt att fler än Nicole har sagt att jag måste stanna i klassen.
jag känner mig lite välkommen då iallafall.

jag inser att den sista veckan nu kommer vara tuff.
och den 12:de kommerj ag dö när vi ska spela upp musikalen.
hade jag kunnat hade jag skippat det.
men jag har lite för mycket att göra där.
så jävla ond är jag inte.

Gah, jag måste röka igen.
jag håller på att dö.

snart druckit två liter cola,
jag måste fan sluta nu.

Inga kommentarer: