lördag, juni 30, 2007

10 days to go.

Inatt var ingen bra natt, jag ångrar allting. Jag förstår inte varför jag gör saker jag egentligen inte vill, för jag tänker inte göra det jag sa att jag skulle. Jag vill inte göra det! Och jag har börjat förstå, att allting faktiskt va mitt fel, men jag står för det, och jag är glad över det som hände, även om jag förstörde för er så var det en bra sak, jag hade rätt och jag tycker fortfarande att jag hade det när jag sa att jag behöver bry mig om mig själv för engångsskull efter tre år. jag kan inte leva efter dig längre. Men jag förstår inte din taktik över inatt, men du behöver väl inte den längre, jag var nära på att ge upp allting iallafall, Du behövde inte kalla mig slampa, för jag gjorde det så bra själv. Du behövde inte säga att jag var värdelös utan dig, för jag gjorde det så bra själv, du behöver inte säga något längre, för det är redan fast i mitt huvud, så det räcker med att prata med dig och jag vet att det är så, jag vet att det är så nu, men jag tänker fortsätta vara värdelös utan dig, och jag tänker fanimig kolla om han orkar med mig. för gör han inte det, tänker jag iallafall inte gå tillbaka till dig.

Och till trevligare saker kanske, Idag blir det Vätternfestivalen med Anna, tyvärr ska inte Nicole eller Linda med, eller ja, jag tror inte Nicole sa med, hon trodde inte det heller. Och det är ju synd. Men men, The Sounds kommer hit så dom måste man ju se. Vi ska in vid halv 7, men vi vägrar se Martin stenmark så vi ska äta på med eller utan först. Yummy.

Jag tycker Lucas ska komma hem nu...

fredag, juni 29, 2007

11 days to go.

Nu går det inte längre, jag vet inte hur jag ska klara mig hela sommaren. Och på Arvika. jävla äckliga helvete. Jag är ensam utan dig, jag vet det nu. Jag är värdelös, jag kan inte klara mig utan dig. Även om jag vill. Jag vill inte ha något med dig att göra. Hjälp mig att hålla mig borta, hjälp mig att inte falla i fällan som är ditsatt för mig, jag vet vad du gör, men ändå faller jag i den. Det här går inte. Jag måste få bort dig nu nu nu NU!


Collapsing like houses of cards
and landing on splinters and glass
Wish I could fake it like you do
wish i could fake it just like you

torsdag, juni 28, 2007

12 days to go.

idag var det lite planering till Arvika,
och jag fick ansvaret för att bränna skivor, fick massa jäkla låtar som jag måste få tag i.
det ska bli så jävla roligt!
Jag har dessutom ansvar för att få med mig; Pump, bandare och ja, bränna skivor och ta med mig min varningstejp. Jag kommer glömma hälften.

Sen drog man till stan och jag hittade Fighhtclub på VHS, visst vill helst ha på DVD men hellre VHS än datorn. plus att den kostade 20kr! Sen köpte jag en kortärmad och en långärmad tröja på JC, 200kr för båda! och sen köpte jag äntligen mina underbara klackskor som jag dreglat efter i flera månader, äntligen var det sänkt pris på dom 250kr, billigt billigt! 500kr var helt plötsligt borta för mig, men det var ju billigt som fan.
Anna och Linda hittade dessutom en typ leksakshäst som dom tyckte jag skulle ha, (för att jag var den enda som kunde komma i den) man ska typ ha den vid höfterna och ja, så ska det se lite ut som om man rider. Dom var villiga att betala den för att jag skulle ha den på arvika, och jag skulle ha den med, Men jag vägrade betala för den. men det var allt lite roligt.

Lucas skickade ett sms till mig och sa att det regnade på Peace and Love, jag skrattade, för det var solsken hos oss, eller det var det då. nu regnar det här med. Skit också. tänkte ju vara jätte skadeglad ^^

onsdag, juni 27, 2007

13 days to go.

idag skulle jag fikat med Sandra, men hon hade skickat ett sms om att hon inte kunde, som jag inte såg förrens jag var i stan och väntade på henne, antagligen för att jag hade vaknat till av att jag fick det och sen kolla det och somnade om. Typiskt.
men det blir fika med Nicole och Ida istället, och det slår ju aldrig fel!
inte träffat Ida sen skolavslutningen så, tycker det är dags nu. Sandra kommer in vid halv 7, om det inte blev något problem som kom upp. Sen blire Johnny Depp kväll. Och imorgon är det dags för alla oss som ska till arvika att träffas och snacka ihop oss.
13DAGAR KVAR! helt underbart.

It's the beginning of the end
You want things to go faster
It's the beginning of the end
Now everything's too slow for you
It's the beginning of the end
You are one step closer
It's the beginning of the end

Mental.

Jag har klarat mig utan dig nu, men jag vet inte hur mycket mer jag klarar. Hur kan du fortfarande sitta kvar, efter allt du gjort.
Jag har tagit ner dina foton, jag har kastat alla brev. men varfr har du etsat fast dig i min hjärna. Varför är du fortfarande kvar i min närvaro.



Jag är en störd människa, jag måste ha någon mental sjukdom, plus att jag börjar tro att jag har skabb igen. Varför tror jag alltid det minst en gång om året?
Jag är äcklig, jag är patetisk, vad ser ni alla hos mig, jag är blind, jag är ful, jag är borta, jag är trög och jag är hemsk. jag är på gränsen till grotesk.

tisdag, juni 26, 2007

14 days to go.

vad gör man egentligen på sommaren?
annars är det ju skola, sen är det ju alltid något program man vill se på tv.
Men nu är det ingen skola, och alla program har haft säsongsavslutning. Sorgligt.

Men nu har iallafall allting fixat sig med Arvika, eller ja, pengadelen för mig iallafall. Nu får man 1400kr minst denna månad, så det blir nog jävligt bra!
Arvika here I come.


Augusti är en ångestfylld månad för mig just nu, jag kommer inte ha något alls att göra.
verkligen INGENTING! dåligt.
Nicole, Ida och Lucas sticker till augustibuller,
och jag har fortfarande svårt att träffa någon utan Nicole,
Sandra och Anna går, men det är nog dom enda. Det är lite läskigt. Men kanske sticker man till Göteborg. Ska gå på porrgatan då, för att Lucas tjatar om den hela tiden. Jobba lite ska jag också göra i början av augusti, så då har man lite bättre ekonomi när skolan börjar sen, det känns jävligt bra.

Är det dags att kolla klart på dom två sista säsongerna av Vänner nu? Ja, jag tror det.

Star.


Nu har Nicole tatuerat sig.
det blev äckligt snyggt!
Och jag fick väl min beskärda del av smärtan genom att hålla henne i handen.

tadam tadam tadam...

Jag HATAR att inte kunna sova.
Det är inte direkt kul att sitta och kolla på "McGyver" och "Ellen De-någonkonstigstavning show" till klockan 6 på morgonen.
och inte finns det direkt mycket att göra vid datorn, eftersom att alla sover.... Inte kan man springa omkring i huset, eller kolla på film eller liknande, eftersom att mams und paps sover. Jag börjar bli rätt galen av denna sömnstörning.
Men mitt tidfördriv om nätterna är oftast att tänka ut alla fel jag gör. Och vad som hade kunnat vara om jag inte hade fuckat till allting så mycket. Jag är en rätt störd människa, och den som kan göra en tip tio lista på något BRA jag har gjort, som jag inte sen har förstört. Den kan få en tjuga. Men kom inte med "du blev vän med mig." för det kommer en dag jag sabbar det med. Just you wait.

Nej, ska måla om grinden klockan 8,
sen kanske Varamon vid tio,
Vid tre ska nicole tatuera sig,
och efter det så kommer jag och tänka på vad jag gör med mitt liv egentligen.
Återigen.
Undra varför jag inte kommit på ett vettigt svar än...

Johnny Depp



Planerade precis min onsdag.
ska träffa Sandra ta en fika och sen ska vi hem till mig och ha Johnny Depp kväll.
Jag tror faktiskt inte att det finns någon snyggare människa än han. Plus att han är en sån jäkla äckligt bra skådespelare, en bra pappa och ja, snygg som ett as. fast han är bara ett år yngre än min paps, men det bryr jag mig inte om, skulle aldrig tacka nej till att rulla runt med honom. grr.

Jag saknar faktiskt Lucas. jag är en väldigt konstig person när jag hittar en ny, jag är väldigt på.
vääääldigt på, men ja, det går ju över det med.
Men jäveln sticker till Peace and Love från onsdag till söndag eller något.
sen sticker jag till arvika en vecka efter det.
Jadu, man skaffar pojkvän vid bra tillfällen xD
Jag längtar iallafall inte till skolan, för jag vet mycket väl hur reserverad jag lär bli, hur rädd jag kommer vara varje dag, och jag vet att om något händer, tar jag på mig all skuld.

måndag, juni 25, 2007

Need you like a drug.

You've got a halo hanging over your head
Nothing can touch you
Nothing can hurt you

You take the world out of my eyes
You suck the words out of my mouth
When we kiss

Need you like a drug
Need you like a drug
Can't make it stop
Keep fucking it up
Need you like a drug

Don't ever want to be like you
You have your friends calling you to say
That nothing can touch you
Nothing can hurt you
Nothing can take your fantasy away
Nothing can touch you
Nothing can hurt you
When we kiss

It stings like a needle in me

Don´t tell me.

Idag målade jag våran grind. Jag fick målarfärg överallt.
Jag har fortfarande kvar målarfärg under fötterna plus lite på benet.

Sen var det stan och varamon.
Nu fryser jag.

Imorgon hänger man med Nicole när hon ska tatuera sig.
Yey.

15 dagar kvar.


Danko Jones

I'll crash my car, just for you
I'll burn my house down, just for you
I'll rip my nuts off, just for you
I'll max my creditcards

I'll sell my soul, just for you
But nothing seems to be good enough
I might be the longer road
But I'd make it worth your while

When you're invisible, it's easy
When you're invisible, it's easy

I'll rip my eyes out, just for you
I'll slash my wrists up, just for you
I'll break my dick, just for you
I'll make my momma cry

I'll dip my hands in blood
I'll be your kicking dog
Point your crosshairs at my head
I'll take it all

When you're invisible, it's easy
When you're invisible, it's easy

Come on, all right
All right!

I'll crash my car, just for you
I'll burn my house down, just for you
I'll rip my nuts off, just for you
I'll max my creditcards

I'll rip my eyes out, just for you
I'll slash my wrists up, just for you
I'll break my dick, just for you
I'll make my momma cry

When you're invisible, it's easy
When you're invisible, it's easy

When you're invisible, it's easy

tack för stölden Nicole.

Om du får mer än 45 poäng, så är du ett dåligt inflytande.
Om du har under 15 så finns det en risk att du bor under
en sten och inte har något liv... ännu värre.



1. Druckit alkohol [x]
2. Sovit i samma säng som någon av det motsatta könet [x]
3. Sovit i samma säng som någon av samma kön [x]
4. Kysst någon av samma kön [x]
5. Haft någon i ditt rum förutom familjemedlemmar [x]
6. Köpt porr [ ]
7. Testat droger [x]
TOTALT: 6

1. Tagit smärtstillande [x]
2. Tagit någon annans receptbelagda medicin [x]
3. Ljugit för dina föräldrar [x]
4. Ljugit för en vän [x]
5. Smygit ut ur huset [x]
6. Gjort något olagligt [x]
7. Skadat/sårat något [x]
8. Önskat att någon ska dö [x]
9. Sett någon dö [ ]
TOTALT: 8

1. Varit ute längre än du var tillåten [x]
2. Varit ute hela natten [x]
3. Ätit ett helt glasspaket själv [x]
4. Varit hos en teraput [x]
5. Varit på avvärjning [ ]
6. Färgat ditt hår [x]
7. Fått böter [ ]
8. Varit med om en olycka [x]
9. Varit på en klubb [ ]
10. Varit på en pub [x] innan 10 på brygget ^^
TOTALT: 7

1. Varit på ett vilt party [x]
2. Sett Mardi Gras [ ]
3. Druckit mer än fyra öl på en kväll [x]
4. Spenderat vårlovet i Florida [ ]
5. Sniffat någonting [x] peppar är din bästa vän ^^
6. Använt svart nagellack [x]
7. Haft på dig armband [x]
8. Haft på dig en T-shirt med ett bands namn på [x]
9. Lyssnat på rapp [ ]
10. Äger/Ägt en 50 Cent CD. [ ]
TOTALT: 6

1. Klätt dig som en gothare [/]
2. Klätt dig som en plugghäst [ ]
3. Klätt dig som en punkare [x]
4. Klätt dig som en grunge [ ]
5. Stulit något [x]
6. Varit för full för att minnas något [x]
7. Drabbats av en minneslucka [x]
8. Svimmat [ ]
9. Varit förälskad i en granne [x]
10. Fått någon att smyga in i ditt rum [x]
TOTALT: 6.5

1. Smygit in i någon annans rum [x]
2. Varit förälskad i din bästa vän [x]
3. Varit på en konsert [x]
4. Rå-knullat någon [ ]
5. Blivit kallad för slampa [x]
6. Kallat någon för slampa [x]
7. Installerat högtalare i din bil [ ]
8. Haft sönder en spegel [x]
9. Duschat i någon av det motsatta könets hus [x]
10. Borstat dina tänder med någon annans tandborste [x]
TOTALT: 8

1. Ludacris har varit/är din favorit rappare [ ]
2. Sett en p-rulle på bio [ ]
3. Hängt i ett köpcentrum [x]
4. Skolkat från skolan [x]
5. Haft en operation [ ]
6. Haft en skada [ ]
7. Hamnat i en rättegång [ ]
8. Smitit från notan [ ]
9. Satt eld på något [x]
10. Ljugit om din ålder [x]
TOTALT: 4

1. Ägt/Hyrt en lägenhet [ ]
2. Brytit mot lagen då en polis varit i närheten [ ]
3. Varit otrogen [x] egentligen borde det inte räknas men...
4. Hamnat i trubbel med polisen [ ]
5. Pratat med en främling [x]
6. Kramat en främling [x]
7. Kysst en främling [x]
8. Åkt bil med en främling [x]
9. Blivit trakasserad [x]
10. Blivit verbalt trakasserad [x]
TOTALT: 7

1. Träffat någon ansikte till ansikte som du träffat på internet [x]
2. Varit inne på internet 12 timmar i sträck [x]
3. Pratat i telefonen i mer än 4 timmar i sträck [x]
4. Tittat på TV i 12 timmar sträck [x]
5. Varit på en loppmarknad [x]
6. Blivit kallad för ett dåligt inflytande [x]
7. Druckit och kört bil [ ]
8. Busringt någon [x]
9. Legat i en soffa med någon av det motsatta könet [x]
10. Fuskat på ett test [x]
TOTALT: 9


totalt:62.5 ^^

söndag, juni 24, 2007

on and on and on and on.

Från min helgondagbok;

Nu tänker jag börja om allting, och jag tänker inte bli någons slagpåse.
Just you wait!

Under Sions kalla stjärna.

Den heliga rasen en – en illusion
Folket duperat – en enad nation
Bulldozers och bomber – strukturell rasism
Gårdagens apartheid – dagens sionism

Under Sions kalla stjärna
Går historien i repris

Den starkes rätt – berättigar ockupation
Våldet ett vågspel – freden omöjliggjord
Mördaren i isblått – visar sin samtid
Att ett folks historia blir ett annats framtid

Under Sions kalla stjärna
Går historien i repris
Härstamning och religion blir ditt existensberättigandebevis

I want you.

Yea!
Inte rökt på 31½ timma nu!
woho.

Jag klarar mig bättre utan cigg när jag inte sagt något om att sluta röka ^^

-


Ja, jag är glad.
Jag är faktiskt glad.

A new beginning.

Hela helgen spenderades med Lucas, jag kunde inte önskat mig en bättre helg.
Men nu sticker han iväg igen, och jag har ingen aning om när jag kan träffa honom igen.
Men det blir nog bra iallafall.
Har dessutom sovit bra denna helg.
Eller ja, jag sov ju bäst hos Lucas.


Det var ett lätt beslut att ta när jag bestämde mig för att inget säga.
Det känns inte som om du skulle bry dig så mycket iallafall.
Dessutom ville jag inte förstöra någonting det första jag gjorde.

fredag, juni 22, 2007

One old Emotion

Idag är det midsommar.
Lucas kommer hit om ett par timmar :)
Får se om jag kan visa att jag faktiskt kan göra någonslags mat.
Annars så är det ju bra att Lucas kan laga mat iallafall.

Imorgon kommer mams und paps hem igen.
Och jag kommer på mig själv att vara väldigt hushållig när dom är borta.
Fast jag har inte nått över gränsen till att tvätta.
Vågar inte gå ner dit själv än.
Men jag har iallafall städat.
funderar på om jag ska göra klart allt här uppe.
Plus att jag fixat med disken ett antal gånger. Jag vet att jag är jätte cool.

men idag är faktiskt en bra dag,
hoppas att den fortsätter vara det också.

torsdag, juni 21, 2007

Att samla mod.

Imorgon borde jag faktiskt berätta, men om jag inte kunnat berätta det innan..
hur ska jag kunna göra det nu..
Jag vet inte ens vart allt det här leder någonstans.
kanske blir det inte mer än så här, och då är det onödigt att berätta.

Jag är så rädd för att du ska få reda på att jag kanske sagt det.
Jag vet inte vad du är kapabel till,
jag trodde jag visste,
Men du har gått över den förståelsen.
Jag är rädd för dig.
var det hit du ville komma?
Är det ditt sätt att få mig att vara tyst.
Du kommer aldrig erkänna det eller hur?
du skulle aldrig ha mage till det, eller?
Varför är jag så rädd för dig?
varför hindrar alltid mitt samvete som fortfarande verkar gilla dig mig.
Varför får jag inte prata om det, få det ur mig..
Jag vet inte vad jag gjort migsjälv för fel.
Men något är det.

Death, Murder, Kill.

Imorgon är det midsommar och jag är ensam hemma.
Jag ska laga egen mat.
Creepy, lagar aldrig mat.. det kommer nog inte gå så bra.
Lucas kommer hem imorgon med så man skulle kanske träffa honom.
Jag är snäll och köper äckliga jordgubbar till han och Nicole ifall dom kommer förbi. ^^

Jag försökte verkligen säga det till dig idag.
Men det gick inte
Hur skulle jag kunna få det att låta bra..
Hur skulle jag kunna få det att låta som om du inte skulle tycka synd om mig och inte börja hata honom.
Jag hatar att jag fortfarande bryr mig om honom!
FÖRSVINN UR MITT HUVUD!

onsdag, juni 20, 2007

Dont die.

Jag vill att du ska komma hem nu.

Men idag blir det iallafal att kolla på film,om vi har någon bra film att se på.
Annars får vi fördriva tiden på något annat sätt.
det brukar inte vara så svårt.

Denna vecka har nog inte varit den bästa iallafall.
men men det är midsommar på fredag,
kanske blir det bättre då.
kanske får jag träffa dig då?

A new day is coming.

The wind has settled in the north
The lightning strikes without remorse
All skies are grey and i feel cold
Would you lend me a hand to hold ?

Would you save me with loving care ?
When i lay my ambitions bare ?
I am convinced that you rescue me
From infernal hell you set me free

Tonight the stars are coming soon
I turn my eyes up to the moon
I see you through rose-coloured skies
Your silhouette sparkles and shines
Rose-coloured skies

A glowing fire
A blaze of fame
Flags of glory
God’s domain
Rose-coloured skies

Tonight the stars are coming soon
I turn my eyes up to the moon
I see you through rose-coloured skies
Your silhouette sparkles and shines
Rose-coloured skies

tisdag, juni 19, 2007

Cambodia

jag står inte ut med migsjälv mycket längre.

..and we can leave it all behind.

Jag samlar mod.

Rose coloured skies.

will you fight on my side?
will you stand by me until you fall?
i`m the deaf, your the blind
lead me out of this maze
i`m out of time

your're out there, i`m still in here
hoping this day would never come
now is time to get away
i was hoping this day would never come

get me out of this maze

måndag, juni 18, 2007

Ready.

pga min ångest över mitt utseende gick jag i panik in i mitt rum och tog hål i örat.
fast det blev ytp fel.
men jag orkar inte bry mig,
ge mig en stav och jag piercar läppen.

kan jag inte dölja mig bakom mitt hår ska jag göra det med massa skrot!

rain of blood.


Idag hatar jag mig själv.
Eller inte mig själv.
men mitt utseende.

jag saknar mitt hår,
och jag saknar när jag passade i att vara sminkad,
och jag saknar att passa i när jag var osmikad.
nu är jag bara äcklig.
äcklig äcklig äcklig äcklig!


Decoy

Jag kommer förstöra allt eller hur?
Jag är för glad för mitt eget bästa.
jag får inte må bra.
jag går under nu.
Jag kan inte må bra, det ligger inte i min natur.
det kommer gå åt helvete.
jag kommer sabba allting.
Hur kunde du se bortom allt?
hur kunde du..
vad ser du hos mig egentligen?
Slut slut slut slut!

-

jag älskar lost,
jag älskar lost.

Atomic

Jag hör en explosion, och allting blir svart.
jag kan inte se framför mig,
allting kommer tillbaka till mig.
Är jag så värdelös egentligen?
jag kanske inte är värd det?
jag är rädd för mig och jag är rädd för dig.
Jag vill inte bli skadad något mer, snälla du får inte hitta mig igen.
Jag försöker hålla mig så långt ifrån dig som möjligt, men det går inte, det är fast.
Du är fast. Jag kan inte få bort dig.
Jag vet inte hur jag ska leva själv. Jag kan inte leva själv.
Jag kommer bli lika ensam som innan då.
Allt är tyst nu. Jag är helt ensam igen.
Snälla hitta mig inte igen, jag vill leva.

Twisted Lines

Jag fryser och skakar,
idag är ingen dag jag vill vara med om.
Idag blir det nog kedjerökning för hela köret.
idag blir det verklighetsflykt.

Sunday.

Idag träffade man Lucas.
det fanns inte så mycket att göra,
Men så är det ibland.
Kollade på Walk the line idag,
asbra film!

Du finns inte kvar i mitt liv längre.
Jag vill inte ha något med dig att göra.

söndag, juni 17, 2007

Spit as a offense

Vart är all fantasi när man behöver den som mest.
Varför tar verkligheten över varje gång.
Det kryper i kroppen och jag vet inte längre vad som är verkligt och vad som är fantasi.
Allting krymper omkring mig och jag ser knappt någonting.
det pluserar i kroppen, jag vill någonting.
Vart tar man vägen, när man inte hittar ut.
Jag måste hålla mig verklig,
jag måste fortsätta att se.

Rain.

Så var man nyss ute i regnet med Becci.
Gick till med eller utan,
Hannes var där.
Hälsade inte,
Tittade inte ens på honom.
Jag klarar inte av det mer,
varje gång jag ser honom så känner jag mig patetisk.
jag känner mig värdelös.

Imorgon ska man iallafall träffa Lucas.

lördag, juni 16, 2007

Devouring rage.

Sista gången nu,
Jag klarar inte av att höra att jag är en dålig människa,
en känslokall person,
som bara bryr mig om mig själv.
Låt mig lära mig det själv,
jag är krossad nu,
troligen för all framtid.
jag vet att jag är hemsk,
att jag inte är något värt.
Jag är inte värd någonting bra alls.
Jag bara krossar alla och förstör.
Det är det jag har fått höra i ett par år nu.
Men inte ska det få ta slut bara för att jag kan känna att jag inte är känslokall.
Jag har känslor,
men jag tas ifrån dom hela tiden.
Jag är ingenting värt.

Ska verkligen ingenting förändras,
hur mycket jag än har kämpat för att komma undan.

My mind.

Nu har du krossat mig för sista gången.

-

ska iväg och jobba klockan 4, slutar väl vid 9 någongång.
sen är jag ledig.

hitta på något med mig på söndag!

fredag, juni 15, 2007

Smile.


Jag känner inte igen mig själv med detta beteende.
tror inte att jag blivit så glad över en sån liten grej på länge.


Work.

Fick jobba 7timmar istället.
Sluta en timma tidigare är aldrig fel.
Jobba imorgon klockan 4 då.

Vad händer nu då?
Ska allting få ta sin egen tid,
eller ska jag göra någonting åt det?

Blur Royale

Ska iväg och jobba om tre timmar.
urk, mår alltid lika dåligt över det varje år ^^
Men jag får pengar.
Det är det som räknas.
jobba i 8timmar,
kommer dö när jag kommer hem.
Eller så kommer jag vara vaken tills jag ska jobba igen.

Jag blir så glad när jag läser sånt,
speciellt när jag vet att jag känner likadant.

torsdag, juni 14, 2007

Rollergirl

Hur ska jag kunna förklara något för någon,
som nog inte kommer föstå hur jag menar,
och som jag antagligen kommer skrämma bort
om jag nu säger det?

Bad day.

Imorgon ska jag jobba.
Igår var det roligt, förutom att jag är störd.
Jag är livrädd.

tisdag, juni 12, 2007

Sex and Musical.

Idag spelade vi upp våran musikal.
det gick bra,
fast vi hade roligast av alla.
imorgon slutar vi skolan jippie.


varför ska jag vara så jävla cp mot
alla andra tjejer i denna ålder angående detta.
varför är det endast jag som inte finner det viktigt.
Det kommer iallafall inte vara konstigt
att jag inte kommer hitta någon ny.
varför trodde du att jag ville prata om det öppet..?
jag skämms ju över det.

måndag, juni 11, 2007

Paradise City.

sången kommer gå åt helvete.

jag kan texten så fort jag inte sjunger till låten överhuvudtaget.
idiot!
idiot!
idiot!

Hej, du kommer göra bort dig totalt imorgon.

" take me down to the paradise city
where the grass is green and the girls are pretty
oh wont you please take me home

Just a' urchin
livin' under the street
I'm a hard case
that's tough to beat
I'm your charity case
So buy me somethin' to eat
I'll pay you at another time
Take it to the end of the line

Ragz to richez or so they say
Ya gotta-keep pushin'
for the fortune and fame
It's all a gamble
When it's just a game
Ya treat it like a capital crime
Everybody's doin' their time

take me down to the paradise city
where the grass is green and the girls are pretty
oh wont you please take me home "

In this together.

fanfanfanfanfan.

total äckel ångest.
jag kommer inte klara det.
den här sommaren kommer bli hemsk,
uschuschusch!

onsdag kommer bli hemsk,
alla dagar kommer vara hemska.

jag hatar migsjälv.

en applåd till dom döende.

Tvivel.

Du är fri och tar allting för givet,
du kan skratta åt livet
Du lever för stunden, precis som jag
Det är nudlar och lånade pengar,
du har grå efterslängar
men lyckan i grunden, precis som jag
Vi är som personifierade tvåtusental
i ett virrvarr av chanser och val
Ont om rutiner, gott om dåliga vanor,
gott om kitchiga planer
Jag lever för kicken, precis som du
Jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen
Jag har frihet i blicken, precis som du
Här står livet i farstun, så nära inpå
men det är nåt som gnager ändå

Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen
och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort
som en fågel i bur
En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?

Som ett kliande, svidande skavsår
är den tomhet som kvarstår
när du somnar om natten, precis som jag
utan mening på jakt efter ruset,
genom dunket och bruset
Du lever för skratten, precis som jag
Vi är som flugor i smöret på nån annans kalas
Vi proppar i oss och vi vaknar som as
Här ligger ångest och prylar i drivor,
jag unnar mig skivor
Dom hjälper mot ledan, precis som du
Jag har tid, jag har lediga dagar,
där jag sitter och klagar
och längtar till fredan, precis som du
Kan du höra hur det låter i ditt vilsna skratt?
Kan du känna hur det gnager i natt?
Det kallas tvivel...
Här står livet i farstun, så nära inpå
men det är nåt som gnager ändå
Det kallas tvivel...

Detriot Tickets.


Livet går under,
bit för bit.
Jag saknar den gamla tiden.
Då man var sådär omogen och rolig.
det är så det ska vara!

Ångest i drivor.

Summer

Jag ska sysselsätta migsjälv och Lucas i sommar.
det kommer ju gå bra ^^

Ashes to Ashes

Idag var det en rätt okey dag,
vi övade på musikalen hela dagen,
och, ja det gick jävligt fort.
8 till 3 kändes som två timmar ungefär.
hade inte rökt på 13timmar så jag flippa ut en gång och vart asförbannad
men men, sånt händer.
Och tack Linda och Nicole som iallafall sprang efter.
Att kristins rörde vid mitt ben gjorde mig bara argare.
imorgon måste det sitta!

fyfan, jag sitter ju verkligen och stirrar på dig hela tiden.

söndag, juni 10, 2007

WGT och Arvika 2008

Nu jävlar.
Nästa år är det tyskland och WGT som gäller.
plus Arvika.
Så alla jobb ni kan ge mig,
GE MIG DOM!
jag ska spara som en idiot och leva fattigt i ett år.
FÖR JAG SKA DIT!
jag och anna planerar som as och det borde funka,
om jag fixar lite självdiciplin!

Augustibuller.

Lucas försöker få med mig till Augustibuller,
även om jag är pank,
det kostar 600kr och det är endast två band jag tycker är bra där.
Lucas mutar mig och ger mig 100kr om jag hänger med ^^
fast jag vill ju dit,
men ja.
Någon som har något jobb åt mig?

Smoking.

Nu ska jag och Nicole verkligen sluta röka.


Peppa oss gärna här, tack.

Sun

Nu har jag legat i solen i över en timma.
Blir jag inget brun blir jag sur.

URK!

bläääääääääääääääääääääää.

jag råkade dricka cola som stått här i några dagar.
DET SMAKAR JÄST I HELA MIN MUN!
JAG ÄR FÖRGIFTAD!

Muse.

Jamen,
varför inte ge sig på att försöka skriva ett normalt inlägg?

idag har det varit för varmt,
men inte tillräckligt soligt för att dra till varamon.
och det är ju lite synd.
Så nu sitter man här och har varit hemma hela jävla helgen.
Det är rätt synd om mig,
jag har väldigt lite liv.

Funderar på att gå ut och gå lite,
men det är inte direkt roligt att göra det själv.
Så jag tror jag skippar den idén.

Hoodoo

Varför ska alla bo så jäkla långt ifrån mig?
Jag orkar ju inte dra till någon utav dom.
Någon får allt ta och flytta till min gata!

Rymdskeppet.

Idag händer absolut ingenting alls.
hade ju hoppats på att det var lika varmt idag,
då hade jag ju tänkt dra med mig någon till Varamon.

Jag drömmer sjuka drömmar,
jag vet inte vart jag ska ta vägen längre.

lördag, juni 09, 2007

Hurt.

Jag kommer inte klara det på onsdag.
Jag kommer inte säga det.
Eller jo, antagligen kommer jag det,
för jag är inte smart när jag har druckit.
Frågan är om han redan vet?

Curtain Raiser


Idag har Lucas förgyllt min dag med hans dåliga humor.


"det var en gång en pensionär som skrattade, sen gick han."
:'D


Walking on nails.

Jag har kommit på att om det fanns en tävling,
i att kunna dölja saker,
så skulle jag vara mästare på att dölja hur jag mår.
jag tror inte hälften av folket jag känner vet hur jag mår egentligen.
det är väl lite sorgligt på ett sätt.

Sorda.

jag hatar när jag inte får som jag vill.
Men hur ska jag kunna få det denna gång.

Cantor De Violencia

Om det inte vore för att jag hatar Tequila
så hade jag klunkat i mig allt på en gång.

Something I should know.

Jag blir fortfarande chokad när folk faktiskt verkar bry sig.

Moment

should have seen this coming
should have known this
shouldnt`ve let it happen
my mistake, alright
stuck again, doing my thing
too alike, yet far apart
what felt so good once
is breaking me, and tearing us apart again

Should have seen,
that this is goodbye.

Never Die.

En applåd till dom överlevande.

Grattis ni har fått mig att återgå till det förflutna.
Grattis ni har fått mig attförlora mig själv.
Förlorat allt jag trott på.

jag är ingenting.
ingenting alls.

Kill me,
Kill me now.

After

Världen har slutat snurra och jag är tillbaka på ruta ett.
Det finns ingen återvändo nu,
jag har hittat min utväg.
Ni kan inte längre sparka på mig.

Värsta dagen någonsin idag.

fredag, juni 08, 2007

sick fuck

jag hatar den här dagen.
varför lät jag folk få veta om det här.

ta livet av mig,
ta livet av mig nu.

Du har iallafall någon som kan förstå sig på dig.
Jag har inte ens någon som försöker.

The darkest day.

fan fan fan fan fan fan fan fan

tottottottottottottottottottottottottottottot.


Dulce Liquido.


idag var det skola.
firade Marie som fyllde igår.
Hon blev jätte glad.
och hade otroligt roligt också ^^


var på stan i flera timmar också.
handlade avslutningskläder med mams,
det blev en tubtop från H&M,
en kjol från lindex barnavdelning,
leggings och en ny väska! :D



annars så undrar jag bara varför du glor så jävla mycket på mig?
Du förtjänar det här.
Du har bettet dig illa mot mig för sista gången.


torsdag, juni 07, 2007

Shine on.

Idag sa jag till rektorn att jag kommer ihöst igen,
jag vet inte om jag ångrar mig eller inte.
egentligen tror jag inte att jag klarar av skolan,.
Men jag vet verkligen inte vad jag skulle kunna göra annars.

Ihöst slutar jag gå på skolmötena iallafall.
för Marie kommer inte vara där.
hon är enda anledningen till att jag gick idag,
För att hon iallafall visar att hon vill mig väl.
Inte dom andra.
Jag hatar dom andra.

Det ända vi kommer fram till på våra möten är.
"ge inte upp, ring BUP, vi hör av oss."
jag är trött på att höra det.
jag har hört det för mycket nu,
jag hatar dom.
Jag ska se efter i höst hur jag känner mig,
kännre jag verkligen att jag inte klarar det,
då hoppar jag av vid jul.

Misógino

Skolan gick väl bra.
men jag var nu personen som inte ville vara med på kort.
alla klagade på mig vinterjacka och min halsduk
men jag tyckte inte det var så varmt,.
mest om fötterna..

det verkar ha blivit en stor grej av det hela med treöres i skolan?
varför vet jag inte,
men det var om allt som hände där som bob frågade mig om först.
ingen hade iallafall sagt något.
Tur.

Mitt hår har växt som fasen,
tur det med.

Annars så är dagen dålig,
Dom är alltid dåliga.
Men jag kunde iallafall prata och skratta lite.
fast det brukar jag ju även om jag inte vill.
inget har förändrats.

onsdag, juni 06, 2007

tomorrow never dies.

Jag är rädd för skolan nu,
men det känns skönt att fler än Nicole har sagt att jag måste stanna i klassen.
jag känner mig lite välkommen då iallafall.

jag inser att den sista veckan nu kommer vara tuff.
och den 12:de kommerj ag dö när vi ska spela upp musikalen.
hade jag kunnat hade jag skippat det.
men jag har lite för mycket att göra där.
så jävla ond är jag inte.

Gah, jag måste röka igen.
jag håller på att dö.

snart druckit två liter cola,
jag måste fan sluta nu.

For ever and ever baby.

Imorgon kommer vara en jobbig dag,
EVK klockan 8 sen har jag ingen lektion förrens 10.10.
kuuuuuuul.
då är det musikal,
sen kommer jag inte palla mer,
jag kommer rymma sen,
två grejer på en dag blir för mycket.

idag har jag dessutom bara rökt 5bloss.
(måste ju bestämma mig innan jag tänder
hur många bloss jag ska ta så jag inte röker allt.
därför vet jag exakt hur mycket jag rökt.)

Okey, yey.
det verkar vara lugnt mellan oss.
om inte bättre.
såhär mycket har vi typ aldrig snackat utanför skolan.

Animal.


Jag börjar klara av att prata och le lite om dagarna nu.
men jag har sån ångest över skolan imorgon,
iallafall ledig idag och det är skönt.

ska fixa med dreadsen sen,
men mams lagar mat så det är lite svårt just nu.

Imorgon är det EVK som gällre, men jag har hört att Marie inte ska vara där.
vilket betyder att jag inte tänker gå isåfall.
Eller så slutar det med att jag säger saker jag kommer ångra.

Linda kommer kanske ihelgen.
det är sånt som märks.

tisdag, juni 05, 2007

Ascension


varför kan jag inte vara liten igen?

Anita.

idag skulle du ha fyllt 52år,
men du dog vid 47.
Jag kan inte fatta det.
kollade på begravningsbilderna precis,
jag klarade det knappt.
men jag kände att jag behövde det,
jag behövde se min sista dag med dig,

Jag läste din dödsannons och jag läste dikten jag och Linda skrev till dig.
fyfan, hur kunde det hända?

Och Markus, min älskade kusin,
du är väl 13 nu?
Hur kunde det hända,

varför hände det.
Det var inget fel på dig,
Du var helt frisk.
men den där jäval hjärtinfarkten
var tvungen att komma när ingen var hemma.
Du skulle bara på toan,
kanske duscha?
men du ramlade ihop och slog i huvudet i handfatet.
Hur kunde det sluta så.

Jag träffade dig så sällan,
det känns som om jag på ett sätt inte kände dig.
men du var min moster,
dig kommer jag aldrig glömma.

Min älskade moster Anita.
Våra minnen av Dig vi spar.

Alone

Hur kunde allt förändras på en dag.
varför tillåter jag mig själv att vistas utomhus.

Second.

Idag var ingen bra dag,
gick till kyrkan där vi skulle sjunga,
fick panik och började svettas och andas snabbt,
stack direkt efter,
sa inget till någon.
pratade knappt med någon överhuvudtaget.
hemskt.

Idag fyller Anita 52år,
hon har varit borta i 5år.
den här dagen har fan inte varit bättre än igår.

Det enda lilla positiva med idag var att jag fick tillbaka min kamera.
en helt ny kamera.

måndag, juni 04, 2007

Darkness.

jag förstör allt.

STUPID!

Så det är okey för dig att göra det men inte för mig?
din lilla jävel.
nu känner jag att jag gjort rätt beslut iallafall.

vad är det för fel på dig egentligen?!

Idiot.

och sparkarna fortsätter komma
fast jag redan ligger ner i skiten.

Fuck.

Jag skulle lyssnat första gången
jag hörde att jag bara förde med mig problem.
varför lyssnade jag inte då.

Where is my mind?

fan vad det syns att vi itne alls har den kontakt längre,
förstörde jag verkligen så mycket att jag förlorar två vänner?

jag vet att det var mitt fel,
skulle jag inte vara så jävla cp på folk skulle vi inte bråkat,
du hade inte mått dåligt över det.
vi skulle varit kompisar då och vi hade fortsatt precis som innan,

imorgon skippar jag skolan igen,
kommer inte kunna vara hemma så jag får väl helt enkelt
vara på stan helt själv.

det här var ju världens bästa vecka att sluta röka på.
jag skippar det.
hemma kommer jag röka inte ute,
för då får jag bara höra hur svag jag är,
och det orkar jag inte med just nu.

coy koi.

Sia.



Help, I have done it again
I have been here many times before
Hurt myself again today
And the worst part
is there's no one else to blame

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me, I am small and needy
Warm me up and breathe me

Ouch, I have lost myself again
Lost myself and I am nowhere to be found
Yeah, I think that I might break
Lost myself again and I feel unsafe

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me, I am small and needy
Warm me up and breathe me

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me, I am small and needy
Warm me up and breathe me

Breath me.





det är som att vara osynlig när man för första gången vill synas.
If there was a way to turn back time and undo all the things I did,
I would do it.

Perfect start, for a perfect week.

Inte ska det räcka med att jag inte var i skolan idag,
eller att jag har mist en vän,
eller att jag mår allmänt dåligt,
nej, Lina min kanin har en tumör i magen och måste avlivas,
den här veckan är ju bara helt jävla underbar.

Enter and you will die.

Ingen skola idag,
pallade inte,
men när jag kändeatt jag kanskeborde gå ,
så hade vi redan slutat,
hade ingen kulturhistoria.
så jag har alltså fått skolkning på hela dagen,
och det ville jag ju inte direkt,
men skolan tar emot så jävla mycket just nu,
jag tror inte jag kommer gå imorgon heller.

Destroy me.

jag är rädd för att skriva till dig,
jag är rädd att allting har förstörts.

Smith And Wesson.

jag som på ett sätt hade hoppats att du inte skulle komma,
inte för att jag inte vill träffa dig,
utan för att om du inte skulle vara där
skulle jag inte behöva prata med någon alls.
Och det skulle vara rätt så skönt.

Hannes och jag pratade förut,
vi pratade ut om allt,
och vänskapen är slut,
iallafall ett bra tag.

jag börjar om 3timmar.
jag har inte sovit något,
men har inte rökt sen 11 igår kväll.
woho typ..

Give me some pills that will kill me?

Flesheater.

Denna natt har inte varit den trevligaste.
jag hade lugnt klarat mig utan den,

Nothing Remains.

Jag klarar det inte mer.
åt helvete med världen,
åt helvete med mänskligheten.
jag ska fan aldrig mer ut på fest.
jag ska stå minst en meter från alla jag pratar med,
jag pallar inte mer.
Helvete!

söndag, juni 03, 2007

Singapore.


Kasta in mig bland hungriga lejon och låt mig vara där.

Its over now,

Min och Hannes vänskap är nu över
jag kommer inte klara av att ha det så här varje gång.
jag känner mig lika inlåst som när jag var tillsammans med honom,
Ja, jag förstår honom,
säg inte det fler gånger,
ja jag förstår att han blev ledsen.
men varför förstår ingen mig?
jag har ju ändå rätt att göra vad jag vill.
och jag vet nu att jag tycker om honom,
men det lär jag aldrig säga.
för jag vill inte förstöra deras vänskap.
allt är mitt fel då.
och jag kommer inte kunna leva med det.

men jag är glad att det är över.
jag är glad över att jag fick säga det jag ville ha sagt för länge sedan.
jag är glad att du äntligen förstår att jag är en människa,
och jag har känslor jag med,
jag kan inte hålla mig borta från någon
bara för att jag måste tänka på dig hela tiden.
det funkar inte så för mig,
jag vill kunna leva mitt egna liv.
så enkelt är det.

vi har inte sagt ett ord till varandra sen igår.
jag vet inte ens om jag bryr mig.

Smet

Jag måste vara den tråkigaste personen som går att umgås med..

Take me to the water.

Jag tror inte jag klarar skolan något mer nu.
jag mår bara dåligt över att vara där.
jag vill inget längre,
jag ska hålla mig så långt ifrån folk som möjligt,
jag ställer bara till problem för alla.
varför ska dom behöva lida över det som jag skapar.

Allmänt ensam.

A family affair.

Total ångest fylld dag väntar,
jag borde inte vara tillåten att dricka,
jag blir en bitch,
en äcklig bitch som inte bryr sig ett dugg om andras känslor
utom mina egna.
Men jag tänker inte be om ursäkt,
för vad spelar det för roll?
det kommer ändå bli precis likadant om och om igen,
varje gång vi festar tillsammans,

och vad vill jag med dig?
jag är rädd för att börja gilla någon,
jag är rädd för mig själv.
jag vet inte vad jag tycker,
och jag vet inte om jag vill ta reda på det heller.
Skolan kommer bli ett helvete imorgon.

Treöres festivalen.

Jag hade trevligt där,
förutom en liten incident,
men sånt får man klara sig med,
Du är ingen psykopat och
jag kan först varför du gjorde som du gjorde,
Men jag har rätt till att göra vad jag vill.
och han är inte bara din kompis,
han är min med.
Jag ångrar inte det jag gjorde,
förutom att slänga iväg en full cider i ilska,
det var lite jobbigt.

Annars var det jäkligt roligt,
jag fick manchis (jag har ingen aning om hur det stavas.)
Och åt en hamburgare,
nu har jag ångest över det
jag tycker inte ens om det.
ajjabajja,
käkade också upp en stor pommes,
tog fem ton dip på så jag var tvungen att köpa en extra.
Jag hade ätit upp allt på mindre än 5 minuter.

Sen stack vi hem och jag somnade som en stock.

Jag vet inte vad jag vill med dig,
jag hatar när jag inte vet,
jag hatar när jag inte vet vad dom andra tycker,
helvete.

lördag, juni 02, 2007

Body:Part

This is Area 51,
enter and you will die,

Area 51
Area 51
Area 51
Area 51
Area 51
Area 51
Area 51
Area 51
Area 51
Die die die die die die die die die die.

fredag, juni 01, 2007

Living in black and white

Det är som att skrika utan luft,
det är som att prata utan tunga,
det är som att leva med mörkret i allt tid framöver.
ge mig min tunga och all luft tillbaka?

Area 51.

Smile like you mean it,
You cant be unhappy in this world.
Its
illegal.
Its not the way we are,
not in this world.
if you are unhappy,
then you are dead.
dead to everyone.
So just kill yourself and let me be alone!
okey?

Det känns som om världens allt mörker letar sig fram till mig, och sluter sig om mig,
jag får ont i huvudet om det blir för ljust.
Jag tål det inte längre.
efter helgen ska jag sluta röka, och jag vet att det kommer funka denna gång.
alla andra gånger har jag bara inte velat.
jag har på något sätt kännt att om jag rökte,
då tillhörde jag någon.
Jag var en rökare,
jag var någon.
Men jag vet nu att jag kan vara någon utan att röka.
Jag kan vara Eliyana.
jag kan vara precis den jag vill vara.
Jag har försökt hålla mig i styr nu i skolan.
men snart ska jag visa vem jag är.
jag är inte den dom tror,
jag är inte rökaren,
jag är Eli.
Inget annat.
jag ska allt visa dom,
Mörkret ska få en lika stor smäll tillbaka som den dom gav till mig.
Dom ska allt få se,
I shall kill them all,
and after that I will never be afraid again,
I will be free,
I dont have to hide anymore.

Men, vem försöker jag lura egentligen?
omsvept ännu en gång.

Din otacksamme jävel.


och är du inte lycklig då är du till besvär
såna svaga individer
har vi ingen användning för här

du måste le som en fotomodell
du måste le som en fotomodell
du ska se ut som torkat revbensspjäll
du måste le, le som en fotomodell