tisdag, juni 26, 2007

tadam tadam tadam...

Jag HATAR att inte kunna sova.
Det är inte direkt kul att sitta och kolla på "McGyver" och "Ellen De-någonkonstigstavning show" till klockan 6 på morgonen.
och inte finns det direkt mycket att göra vid datorn, eftersom att alla sover.... Inte kan man springa omkring i huset, eller kolla på film eller liknande, eftersom att mams und paps sover. Jag börjar bli rätt galen av denna sömnstörning.
Men mitt tidfördriv om nätterna är oftast att tänka ut alla fel jag gör. Och vad som hade kunnat vara om jag inte hade fuckat till allting så mycket. Jag är en rätt störd människa, och den som kan göra en tip tio lista på något BRA jag har gjort, som jag inte sen har förstört. Den kan få en tjuga. Men kom inte med "du blev vän med mig." för det kommer en dag jag sabbar det med. Just you wait.

Nej, ska måla om grinden klockan 8,
sen kanske Varamon vid tio,
Vid tre ska nicole tatuera sig,
och efter det så kommer jag och tänka på vad jag gör med mitt liv egentligen.
Återigen.
Undra varför jag inte kommit på ett vettigt svar än...