fredag, juni 22, 2007

One old Emotion

Idag är det midsommar.
Lucas kommer hit om ett par timmar :)
Får se om jag kan visa att jag faktiskt kan göra någonslags mat.
Annars så är det ju bra att Lucas kan laga mat iallafall.

Imorgon kommer mams und paps hem igen.
Och jag kommer på mig själv att vara väldigt hushållig när dom är borta.
Fast jag har inte nått över gränsen till att tvätta.
Vågar inte gå ner dit själv än.
Men jag har iallafall städat.
funderar på om jag ska göra klart allt här uppe.
Plus att jag fixat med disken ett antal gånger. Jag vet att jag är jätte cool.

men idag är faktiskt en bra dag,
hoppas att den fortsätter vara det också.

Inga kommentarer: