söndag, juni 10, 2007

WGT och Arvika 2008

Nu jävlar.
Nästa år är det tyskland och WGT som gäller.
plus Arvika.
Så alla jobb ni kan ge mig,
GE MIG DOM!
jag ska spara som en idiot och leva fattigt i ett år.
FÖR JAG SKA DIT!
jag och anna planerar som as och det borde funka,
om jag fixar lite självdiciplin!

Inga kommentarer: