Jamen,
varför inte ge sig på att försöka skriva ett normalt inlägg?
idag har det varit för varmt,
men inte tillräckligt soligt för att dra till varamon.
och det är ju lite synd.
Så nu sitter man här och har varit hemma hela jävla helgen.
Det är rätt synd om mig,
jag har väldigt lite liv.
Funderar på att gå ut och gå lite,
men det är inte direkt roligt att göra det själv.
Så jag tror jag skippar den idén.
varför inte ge sig på att försöka skriva ett normalt inlägg?
idag har det varit för varmt,
men inte tillräckligt soligt för att dra till varamon.
och det är ju lite synd.
Så nu sitter man här och har varit hemma hela jävla helgen.
Det är rätt synd om mig,
jag har väldigt lite liv.
Funderar på att gå ut och gå lite,
men det är inte direkt roligt att göra det själv.
Så jag tror jag skippar den idén.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar