söndag, juni 03, 2007

Take me to the water.

Jag tror inte jag klarar skolan något mer nu.
jag mår bara dåligt över att vara där.
jag vill inget längre,
jag ska hålla mig så långt ifrån folk som möjligt,
jag ställer bara till problem för alla.
varför ska dom behöva lida över det som jag skapar.

Allmänt ensam.

Inga kommentarer: