tisdag, juli 31, 2007


Jaha, ringde nyss jobbet, ska jobba på lördag.
Börjar 19:00, känns inte kul. Men men ska jobba ihop med Emilia så det är ju rätt skönt att man känner någon som ska var där då.

vädret har blivit lite bättre också. Och ändå känns det som omnågot kommer gå fel idag.. Ajja, det kanske blir en toppen dag, det vet man ju inte nu.

Inte sovit bra inatt. Vaknat typ varje timme och varit vaken i minst en halvtimma varje gång (har det känts som iallafall).
Så nu orkade jag inte försöka längre. Ska ta bussen till Lucas 11:43. Får väl se vad vi hittar på, det brukar inte bli så mycket men idag är inte vädret det bästa heller så.

måndag, juli 30, 2007

idag känns det iallafall som om jag gjort lite nytta inte bara suttit framför datorn eller tv:n.
Rensade lite ogräs, men eftersom att det var typ myrornas paradis där jag skulle rensa så kunde jag inte göra klart eftersom att dom tillslut invaderade mina händer, så jag rensade lite överallt.
Sen gick jag ut och gick i lite mer än en timma. Det var skönt som fan. Sen kom jag hem och duschade och åt lite.

Imorgon ska jag ringa jobbet och kolla om jag skulle jobba något nu i början av augusti, jag vet inte riktigt vilket svar jag vill ha. Sen på torsdag ska jag nog till skänninge marknad, om jag klarar det. Troligen skiter jag i det, då jag inte har någon större lust att tillbringa en dag bland så mycket folk, men det är sånt som märks, brukar ångra mig i sista sekund.

natt sov jag förbannat bra, när jag vaknade hade Liza ringt mig :/
Hon ringer aldrig mig, så jag funderar på om det var någon annan som lånade hennes, men vem vill nå mig tjugo i 4 på morgonen? ajja svarade gjorde jag ju inte eftersom att jag sov plus att mobilen var på ljudlös.

Idag har jag inte gjort något, fixat en kjol jag fick av Linda, den var så lång så fick klippa av den lite grann, okey, lite mer än halva kjolen åkte bort men iallafall, den blev lite sne också men sånt får man stå ut med. Nu har jag iallafall en jeans kjol. Sen bakade jag en chokladkaka, det blev gott, jag som inte brukar kunna baka!

Jag har bestämt mig för att verkligen börja hålla koll på hur mycket jag äter, för genom det ska jag bestämma hur mycket jag måste ut och gå/jogga sen. Så idag blir det bara att gå ut och gå i kanske en halv timma? Men det finns ju ingenstans att gå eftersom att Motala är så tråkigt, ajja cirkulera runt kanalen kanske skulle sitta fint.
Men först ska jag nog allt ut och rensa lite ogräs, Lite nytta får jag väl försöka göra när ingen annan är hemma.

Jag är hungrig, men jag är inte sugen på mat, jag vill ha typ någon müslibar eller något sådant typ.
Röksugen är jag inte, jag får mer huvudvärk av att röka än att inte göra det, skumt, men man kan ju ta tillfället i akt och försöka sluta röka.

Ska träffa Lucas på tisdag, för sen drar han till Augustibuller på onsdag, det känns verkligen inte roligt, vi ses aldrig, eller ja, alltså vi bor ju lixom en bit ifrån varandra med så det förklarar ju, men iallafall. Vill ju ändå träffa honom oftare.

Nu har jag ångest över det lilla jag planerat i veckan, gå ut, umgås... men jag måste ju hitta på något eftersom att jag måste ta kort med mobilen, jag hatar det, jag skulle aldrig tacka ja till det.
kan inte kampanjen vara slut nu eller? 19augusti, det är fan för lång tid dit.

Sen ska man kanske jobba den 4:de, fyfan vad hemskt, men jag får iallafall pengar för det.
Mina tankar om att hoppa av skolan är tillbaka, starkare än innan för nu funderar jag på att jag ska söka jobb då och sånt, jag tror verkligen inte jag kommer klara skolan mer nu, men jag ska kolla denna termin och se efter.

Men på onsdag blir det nog att ta och dricka kaffe med Sofie, hon vet inte hur man gör så jag ska lära henne. Inte för att det är så svårt men iallafall. Vi får la typ sitta ute på balkongen och prata eller något.

Sch, var tyst , du väcker dom. snart kryper dom igen. Låt dom sova.

söndag, juli 29, 2007

Jag har ingen mark under mig längre.
Allt är borta

varför ska det vara så komplicerat, varför ska alltid allting mucka med mig?
varför låter jag det alltid gå ut över dom jag tycker om, dom som står mig nära?
varför skriker mitt huvud åt mig att sluta äta och dricka och låta min kropp torka ut, då blir jag ju iallafall smal.
vad är det för fel på mig?
Jag minns knappt vad jag gjorde för fem minuter sen.
Jag minns knappt vad jag vill längre.

Jag är hemsk, en hemsk människa och jag borde inte vara tillåten att få vistas ute, jag borde vara kedjad till sängen.

Jaha, ska jag börja med att säga att jag inte menar något dumt till någon annan, det är bara det att jag är van vid en sak och när det förändras får jag panik,

Jag har gått upp i vikt och jag har blivit större. jag har fått större midja.
Jag vill inte det. Jag gråter snart.
Jag vill vara lika smal som jag var i 6:an. Då var jag smal, då var jag fin.
jag skyller allt på högstadiet på södra.
jävla skit, Nej, nu ska jag börja träna som fan iallafall.

Plus att jag inte kan ha några kläder på mig längre, för mitt hår är för fult, jag hatar mitt utseende just nu och jag lär inte gå ut så överdrivet mycket nu.
Jag saknar min mössa :(

Pfft.

det är svårt att sluta tänka på det. Det är svårt att bara glömma allt. Det är svårt att inse att det är såhär det är nu, deal with it. Jag är nu osäker på allting, på allt jag gör,känner och säger.
Jag undrar vart allting har tagit vägen, vart är den vägen jag var säker på. Jag är inte säker längre, inget alls.

Jag har börjat drömma om skolan, hur jag förstör dig och hur du förstör mig, Hur vi två princip dödar varandra. Jag drömmer om saker som hänt, men i drömmen blir allting annorlunda. Jag slår ner dig, jag vill döda dig, jag hade gjort det om jag inte blivit stoppad i drömmen.

Ibland är det bara för mycket för mig, ibland blir bara allt fel.
Ska långt bort härifrån.

Idag står ingenting rätt till. Jag ska spela Donkey kong på gameboy hela dagen, dricka kaffe och röka.
Nu har jag bestämt mig iallafall. Jag ska sluta röka när mitt paket är slut, typ lycka till med dig ungefär. men men jag kan ju alltid försöka. Det roliga är att jag väljer dumma tillfällen att göra det på, så frågan är om jag borde vänta tills min hjärna slutar mucka med mig?

vad är det för jävla ansvar vi ska ta.

Jag tycker inte om det här. Jävla skit är det. Jag har ont i hela ryggen och jag tänker för mycket igen. Det tar inte slut, tankarna far omkring, jag vet knappt vart jag är någonstans snart.

lördag, juli 28, 2007

Ge mig saften.

Igår var det trevligt, jag tappade bort min mössa. vilket innebär att jag måste vara utan den tills vi börjar skolan, inte kul.

Min mobil har blivit asseg, går knappt sätta igång kameran. Inte bra då jag ska ta kort med den varje dag.

Typ nu sticker jag till sthlm, kommer senare ikväll.

fredag, juli 27, 2007

Bittersweet

Jag lyckades somna igår igen.
jag drömde igen, men har glömt bort om vad,
men jag var iallafall väldigt ledsen när jag vaknade så.
Jag hatar att drömma, jag drömmar alltid cp drömmar eller ledsna drömmar, det är inte kul.
men blir inte direkt pepp av det.

Men snart kommer Lucas, ska ta bussen om en halvtimma och möta honom.
Han och Nicole har lovat mig att dom ska prata med mig idag. det är ju iallafall bra det.


Men men ikväll är det iallafall fest, hoppas på det bästa, hoppas det blir roligt.

torsdag, juli 26, 2007

round here.

Jag gick in och la mig i min ensamhet och min ledsamhet.
jag fick typ dagdrömmar om hur det kommer bli morgon, eller ja en dum verision av den.
Och nu är jag livrädd att det ska bli så.

Jag är i en taxi på kvällen ,ska träffa Bob, Nicole och Lucas.
men när jag kommer dit så är det som om allt blev hemskt när jag kom,
dom gick utan att hälsa på mig,
dom gick någonstans, alltså typ iväg jätte länge och jag fick vara ensam,.
jag hade glömt mina öl och jag hade druckit upp all min sprit utan att ens bli lite påverkad.
Dom sa inget till mig, inte ett ord.
förrens jag började gråta och gick därifrån. Då kom Lucas, och frågade vad det var för fel på mig egentligen. Då var det som om vi kommit hem till honom och hans bror Max råkade blöta ner hela mig, och då fick jag nog och gick gråtandes hem,
jag vaknade av att jag grät.

Inte för att detta var så mycket detaljrikt, det var så mycket mer,
jag är om möjlig ännu mindre pepp inför imorgon nu.

Ödeshög.

idag åkte man med Nicole till ödeshög, var på marken där.
träffade Linda, Ida och Elin.
det var kul, men det var lite kallt.
brände sönder tungan på kaffet som var äckligt dessutom.

försov mig idag och kände mig allmänt dumihuvudet.
Men det fixade sig iallafall.
tyckte det vart rätt lagom att komma in senare.

Imorgon är det fest, vi drar nog inte till knäppa, det blir nog att dra till Bob.
har ändå hört att det ska regna imorgon så.
Får träffa Lucas med, fast det är ju inte direkt samma grej när man ska på fest, men iallafall.

onsdag, juli 25, 2007

try this trick and spin it... yeah.



Jag saknar dig.. jag tycker inte om det här.
jag tycker inte om att vi knappt ses.
Och nästa vecka sticker du på festival igen. :/
det är inte roligt!
det är sjukt, det har gått lite mer än en månad, och det känns som om vi träffats typ 2gånger.
Jag hatar att du bor där och jag här.


With your feet on the air and your head on the ground

Try this trick and spin it, yeah
Your head will collapse if there's nothing in it
And you'll ask yourself

Where is my mind?
Where is my mind?
Where is my mind?
Way out in the water, see it swimming

I was swimming in the Caribbean
Animals were hiding behind the rock
Except for little fish
When they told me east is west trying to talk to me,

Where is my mind?
Where is my mind?
Where is my mind?
Way out in the water, see it swimming

With your feet on the air and your head on the ground
Try this trick and spin it, yeah
Your head will collapse if there's nothing in it
And you'll ask yourself

Where is my mind?
Where is my mind?
Where is my mind?
Way out in the water, see it swimming

With your feet on the air and your head on the ground
Try this trick and spin it, yeah

necrophilia

Idag shoppade man och åt mat på Balkan, förbannat gott var det, och roligt.
men nu är alla pengarna slut, det är inte bra.

Men idag kände jag mig faktiskt rätt fin. förutom mitt hår.
Nicole fick mig att inte ha på mig mössan, jag ångrar det grovt,
speciellt när Becci sa att mitt hår liknade hennes farmors. Inte kul.
drack dessutom kaffe, som jag inte druckit på jävligt länge. men men det är ju faktiskt rätt gott. om det är bra gjort vill säga.

äckelhår.


Jag må ha mått dåligt över mitt hår innan, men nu är det hemskt.
det kommer aldrig bli långt och jag vill inte färga blått när det är såhär kort, alltså så köpte jag färgen i onödan och kommer aldrig kunna använda det.
Mitt hår har fastnat och enda vägen ut för mig verkar vara hårförlängning, men jag vill ju inte göra det. Om jag ändå färgar blått kommer jag inte kunna ha blått med undercut, och det är det jag vill ha.
jag vill ha lugg, undercut och blått. men det kommer ju inte bli så eftersom att mitt hår aldrig kommer bli tillräckligt långt.
Jag har utseende komplex, inte för överdrivet hemska, och jag håller dom oftast för mig själv, eller ja jag skriker iallfall inte ut dom,
Men just nu känner jag mig fulare än ringaren i notredame. (nej jag vet inte om det stavas så och jag orkar inte bry mig om hur det stavas)

20070725

Jag är den konstigaste personen jag känner.
Nu vill jag inte göra sånna där grejer när man svarar på frågor om sig själv, jag är rädd att folk ska lära känna mig för mycket, sånna som inte borde känna mig, och så är jag rädd att folk ska börja tycka illa om mig, för mina åsikter, eller mina åsikter som inte finns!


tisdag, juli 24, 2007

Anorexia Nervousa

Idag träffade jag Nicole.
hittat tre par nya skor jag ska köpa imorgon.
Får lön imorgon, inte så mycket som jag trodde att jag skulle få, men vafan, vad ska man göra åt saken lixom.

På något sätt känns det som om jag beter mig som om jag vore besatt, jag är galen,.
Men nu har jag iallafall bestämt mig,
Inom detta år ska jag (eller iallafall ha försökt) ;
1.Sluta röka
2.sluta äta så mycket godis som jag gör.
3.Sluta dricka så förbannat mycket cola.
4.Börjar röra mer på mig,
5.försöka träna lite,
6.hitta något ställe där man kan köra yoga eller meditera eller något sådant. Eller någon kampsport kanske. ajja.

Jag kommer inte klara något tror jag.
Men men, man kan ju iallafall försöka.

Jag har total ångest över fredag.
jag vet inte vad jag ska göra.
snart funderar jag starkt på att skita i allt och låsa in mig.

Tystnad.

Idag har det regnat hela dagen, inte kul.
Anna kom hit och vi kollade på film.

För engångs skull är mina tankar borta,
Mina ord är slut.
Jag har inget mer att tilläga.
Utom att jag saknar dig.

måndag, juli 23, 2007

Jesus Wept.

Du kan försöka slingra dig om du vill, men du blir bara invirad mer,
Du kan försöka snacka dig ur det här, men dom syr bara igen din mun.
Du kan försöka vilse leda dom, men dom skulle se dina syner.
Du kan försöka be dom, men dom skulle bara spotta på dig.

Jag har insett att jag är en hemsk människa och en usel flickvän, men jag vet iallafall om det och ja kan iallafall varna folk, sen är det inte mitt fel om dom stannar kvar, det är deras egna liv som kommer förstöras, inte mitt. mitt går inte ta sönder mer.

haha, försök slå mig, försök att komma in i mitt territorium, Försök förstöra det som mitt liv kretsar runt, försök att tränga dig in i mitt huvud och få mig att tänka annorlunda.
Jävla idiot, tror du att du kommer lyckas?

sen kommer frågan, är du mentalt störd?
Enjoy the abuse!

söndag, juli 22, 2007

Viklåten.

Jag smutsar ner allt.
Jag kränker er utan att ni vet om det.

Att ta ett liv för att förbättra alla andras, inte kan det vara något fel?


jag vaggar mig själv till ro. Jag finns inte i eran värld mer. Jag kan bara sitta och le åt erat elände, Jag kan bara sitta och le åt mig själv.
Jag ser mig i spegeln och jag ser hur jag sakta men säkert ruttnar bort.

Brus.

Ska vi säga att du blir vackrast i världen, när jag står jämter dig.
ska vi säga att du blir smart, när jag öppnar min mun efter dig.
Ska vi säga att jag vill vara som dig, för att jag älskar dig.

Orden räcker snart inte till.

I veckan blonderar jag mig, jag struntar i om jag ser flintskallig ut, hellre det än att ha brunt jävla hår.
Om jag inte har tillräckligt långt hår så att jag kan ha lugg snart, då flippar jag!

Imorgon så måste jag börja ta kort med mobilen, visst att jag gjort det innan med, men nu måste jag.
Jag hatar när jag måste saker, för det är då jag sabbar allt. ska antagligen ta två nya hål i örat denna månad med, men egentligen vill jag ju göra min industrial innan, så att jag vet att det skulle passa, esch, jag har två öron.
pierca läppen om två månader igen då. Och nu ska jag inte ut och supa dagen efter, eller pussa på folk. Alltså borde jag hålla mig borta från Lucas? Rackarns!

Ödeshög på torsdag, vi ska på marken, jag minns inte vad den heter men, ja. det ska bli roligt. Inte varit där någon gång, plus det att man träffar Linda. och att man faktiskt gör något, kommer bort från Motala en liten stund iallafall.
Imorgon blir det antagligen Anna, funderar på att sy lite imorgon med.
En tröja, ja det skulle inte sitta fel. Får se vad man har för tyg hemma bara.

Hirntod.

Jag skulle inte ha kollat mig i spegeln idag,
jag var nära på att spy av det jag såg.
Nu mår jag illa av mig själv och funderar på att slita bort all min hud från mitt ansikte och hoppas på att det bättrar sig.

Jag hatar mina komplex och mina tankar,

idag åkte Lucas hem också. Inte kul.
Även om vi inte gör så mycket när vi väl ses så är det tillräckligt för mig, jag mår ju iallafall bra när jag är med honom.
Plus att jag faktiskt kan sova med honom, och det är så jävla skönt att kunna göra det ibland.

fest på fredag, ja det blir nog bra :)
undra om han kommer, esch jag orkar inte bry mig.

lördag, juli 21, 2007

Wasteland.

jag är nervös nervös nervös.

fredag, juli 20, 2007

fittan måste le

Jag är sjuk,
jag skulle ner och röka plus ta ett glas vatten till mina vitaminer,
mams und paps hade gått och lagt sig, och släckt överallt.
vad fan gör jag inte då.

Jag tar min mobillampa typ. håller igång den tills jag är nere för trappan så att jag kan tända hela hallen, tänder mobilen igen så att jag kan kolla in i köket medans jag tänder hela köket,
tar en liten ficklampa vi hade på våran fläkt, tänder den går ut och röker, tänder tre ljus ute på balkongen så det blir ljusare, går in med ficklampan, tar mobillampan igen så att jag kan släcka och går upp med den tänd.
Detta har aldrig hänt mig, jag vet precis vart allt står och allting här hemma, men ändå var jag livrädd för att gå ner. Det är sjukt.

Nu ska jag ta mina vitaminer, och dricka cola så att jag håller mig vaken till klockan 10 då jag ska börja fixa iordning mig. Jag vill inte sova.

torsdag, juli 19, 2007

nejnej vafan tuggummi i mattan!

S.P.D.A är nu enligt mig asbra. Allt är Lucas fel, så ge honom stryk och inte mig.

Idag har jag typ varit rädd för massa, vet inte varför. har haft övergivenhets känslor hela dagen och känt att alla vill se mig död.
plus det att jag snart måste häva i mig kaffe som jag inte ens tycker om för att hålla mig vaken hela natten.
men det värsta är ju att det är så tråkigt, eftersom att ingen annan är vaken och kan göra mig sällskap.
sånt tycker jag inte om.

Jag ryser så fort jag tänker på spindlar, jag hoppas verkligen inte fobin kommer tillbaka.
jag kämpade som fan för att få bort den!

Inga Kommentarer

jag är hungrig hela tiden idag, jag kommer bli kort och tjock snart...
dessutom ska jag börja dricka kaffe igen, bara för att jag ska kunna dricka det på kvällen så att jag inte somnar,
jag vill inte drömma mer.

jag saknar lucas som en idiot, det är inte roligt.
men förhoppningsvis syns vi på lördag.

Jag har börjat bli rädd för plötsliga rörningar,
jag råkade göra så att gräset nuddade min hand förut, blev skiträdd.
vet inte riktigt vad jag skulle göra om någon kom bakom mig för att typ överraska mig eller något.
är dessutom mer mörkrädd än innan, jag vill inte gå ut när det är mörkt, jag springer typ då.
jag känner mig konstant äcklig och illa omtyckt av alla. jag vill göra er alla glada, men jag kan inte, jag vet inte hur jag ska göra det.

Iförr går natt eller när det var så var det en fluga i mitt rum, jag vågade inte kolla ut mot fönstret eftersom att det var mörkt ute och jag fortfarande får för mig att det är någon på taket, så jag la mig i soffan ute i hallen. det var inte bekvämt.

jag har en jäkla lust för att supa mig full.

en gång i veckan.

Lucas börjar bli sjuk, det är jag som smittat honom,
får se om han kan komma på lördag,
annars får jag spendera min helg med Anna.

Imorgon ska jag, anna mams und paps till söderköping,
tyvärr sticker ju nicole till skåne så hon itne kan hänga med,
men jag får åka dit med henne efter typ augustibuller eller nått.


Idag ska jag inte göra något, Kanske ringre nicole eller anna eller båda sen.
det är sånt som märks, men just nu känner jag mig deppig och vill inte direkt göra något.

onsdag, juli 18, 2007

S.P.D.A

jag funderar på att sova nu, ögonen börjar bli trötta.
men klockan är kvart i 6, det vore ju inte allt för smart om jag sov nu,
men skitsamma,
jag kanske inte ens kommer somna, jag lär nog blunda och fantiera om något som jag sen inte kommer minnas.
eller något.
glad påsk typ!

Förresten så tycker jag inte om att Lucas har fått mig att tycka om den där jäkla spda låten gult är fult, man blir ju helt förvrängd.

grattis typ!

tisdag, juli 17, 2007

Sjukling

Gårdagen spenderades hemma hos Lucas,
jag var förkyld som fan, så jag har antagligen smittat Lucas nu med.
vi köpte glass och kollade på Skenbart. Ovanligt att vi rör oss utanför hans rum ^^

Åkte hem idag, har antagligen feber men jag är iallafall inte gnällig.
Kanske träffa Nicole imorgon, beroende på hur vi båda mår.

Min kjol jag köpte i arvika rä sönder, så jävla dåligt.
använt den en gång. Inte bra.

måndag, juli 16, 2007

Borensberg

Ska snart till Lucas, men ska först in till stan och fixa med min mobil så den funkar ordentligt.

Jag vaknade upp med att jag inte kunde andas, förkyld som ett as nu. typiskt.

You keep me from breaking apart.

söndag, juli 15, 2007

back on track.

min depression kom sent iår.

Jag är patetisk och jag både hatar och älskar mitt nuvarande och dåvarande utseende.
jag saknar att kunna gömma mig bakom allt,
men jag älskar att våga visa vem jag är.

men just nu kan jag inte göra annat än att hata migsjälv.
Jag är bara glad att jag har Lucas, jag har iallafall något som får mig att må bra just nu

Hemma igen.

Idag kom jag hem, fyfan vad roligt jag har haft. bilder finns här.
men jag tror inte festivaler är något för mig, itne för att jag kommer sluta åka till dom men.
jag mådde konstant dåligt,
så fort vi gick från tältet fick jag panik över vad som skulle bli snott och vad jag hade glömt.
så fort jag skulle sova så saknade jag lucas och ville bara åka hem. jag blev halvt som halvt sjuk och jag ja, jag mådde dåligt hela tiden.
kände halvt av min socialfobi. hatade alla som kollade på mig men ja, vad fan ska man göra.

men kul var det väl.
jag orkar inte säga mer.
jag är glad att det är över.
och jag är glad att jag kommer träffa Lucas imorgon.

tisdag, juli 10, 2007

Nu åker jag era jävlar!

Ungefär 1timma och 10minuter kvar!
Sen åker jag härifrån i 6dagar!

Jag kommer sakna Lucas. Men jag får ju träffa honom igen nästa vecka.

Hell yeah, byebye

måndag, juli 09, 2007

Arvika.

snart åker man till Arvika.

Handlat mat och sånt idag.

Nu sitter jag och Linda och är peppade som fan. snart är det elva timmar kvar.
nedräkningen har börjat på riktigt nu.

Vi syns på söndag Motala. nu tänker jag sticka och ha mitt livs upplevelse!

1 day to go!

Idag var jag hos Lucas, och jag klarade av att hoppa av på rätt busshållsplats! ;D
Hela dagen var mysig, förutom när vi gick ut en sväng och jag fick en flod i min ena sko.

Jag mår nu jätte dåligt över hur jag betedde mig när du sa så. Men ja, jag blev så paff.
Jag trodde verkligen inte det, men du har rätt. det spelar ju ingen roll hur länge vi varit tillsammans. Huvudsaken är ju vad vi känner, och jag vet att jag kom lite dåligt in sen, men jag gör det.
jag älskar dig.

söndag, juli 08, 2007

2 days to go.

Idag kom Anna hit, hon och jag brände skivorna som ska med till Arvika, dom är nu hemma hos henne så att hon kan göra omslag. helt otroligt att allting är klart.
Skivorna är klara.
flaggan är klar.
jag har packat klart.
Allt är asbra.
Men jag har knappt plats för allt.

Idag sa mina vårdnadshavare att jag ska ta det lugnt med spriten, och att jag inte ska dricka allt för mycket.
Och paps ville att jag skulle sova snart, eftersom att jag har sovit så jäkla dåligt denna vecka.
och otroligt nog så är jag faktiskt trött. brukar inte vara trött vid denna tid,.

Imorgon ska jag till Lucas, om jag lyckas hoppa av vid rätt busshållsplats, vilket jag säkert inte kommer göra. Eller så kommer jag vara på helspänn att jag kommer flyga fram till knappen så att jag inte lyckas missa den. Men jag röstar för att jag somnar i bussen och vaknar i Linköping.
Ska bli roligt att träffa honom. Inte träffat honom på typ en vecka.
Plus det att jag sticker till Arvika på tisdag med.

Jag ligger återigen back med mina pengar.
Jag har 70kr !
70kr! det ska gå till mat OCH cigg, smart Sandra. Smart!
Så nu kom det ju ett problem, och jag som trodde att inget kunde hända förrens vi var framme nu.

How dare you look at me?

lördag, juli 07, 2007

Irritation.

sick, dead, ugly, its a fucking zoo!

Just vid detta tillfälle hatar jag mig, och hur jag tänker, och hur jag resonerar.
Jag kommer förstöra ditt liv, har du inte förstått det än?! Du kommer inte ha något kvar sen.
jag tycker synd om dig, och vi har inte ens varit tillsammans en månad.. fan vad synd jag tycker om dig,.

tack, Sandra lättar upp mitt humör.
DLK har slutat funka, har lyssnat på det i snart tolv timmar, det har inte samma effekt då.. jobbigt nog.

3 days to go.

Jag är helt jävla oduglig. jag behöver hjälp med allt. Jag kan inte ens bränna några jävla skivor, utan Nicole och Anna ska komma hit imorgon och hjälpa mig, dom kommer säkert få hjälpa mig med kläderna imorgon med. jag är oduglig. varför tog jag på mig ansvaret att bränna skivor. aldrig mer! Och nästa år ska jag ha kläderna klara en månad innan jag ska åka! eller så ska jag köpa outfits som jag ska ha där.
usch! inte känt mig såhär dålig och patetisk på länge.

Men DLK kan alltid lätta upp humöret.

Världen befolkas av mig, mig o mig o mig, bara mig och min maaaamma!

fredag, juli 06, 2007

De Lyckliga Kompisarna..

Jag har nog blivit lite för besatt av dom just nu.
speciellt "när kristoffer spelar flipperspel"
Jag blir så jävla glad av dom!
Nicole har tillochmed börjat tycka dom är okey, för att hon hört dom hos mig xD
Nicole är lättpåverkad angående musik.

.....MEN KRISTOFFER SPELAR FLIPPER VILT!

Ok, jag borde sluta lyssna på låten nu....


21.33- jag ska lätt köpa deras skivor. lätt!

Spelschema


jag härmar Nicole. och visar vad jag ska kolla på.
eller ja, jag ska nog inte se alla som är inringade, men jag ska nog fan försöka. Måste ju till campingen och ha en "intag av alkohol-paus" också. ibland blir det väl mat också.

Ambassador.

Inatt ringde John mig, han är alltid lika rolig, för han ringer bara när han är full och ringer dagen efter och frågar vad han sagt till mig ^^ Han tyckte att allt jag skulle göra var dåliga ursäkter till att inte åka och spela tekken med honom. Sen kallade han mig fyllo.
Undra hur många gånger han nämnde Arvika också. "men fan, jag vill ju jätte gärna hänga med er till Arvika, det skulle vara roligt, jag tror du och jag skulle vara dom som fjanta och skämde ut oss mest, men det är ju bara roligt. fan vad jag vill hänga med er till Arvika."

John är rolig ^^

4 days to go.

Nu kom min panik över Arvika, jag har väntat på den. Jag vet inte hur jag ska få med mig allt, jag kommer glömma hälften, minst, jag vet inte vad jag ska ha på mig, jag har INGA snygga överdelar. INGA! jag blir galen, sitter och får utbrott mot Anna, och hon kan ju inte direkt hjälpa mig över msn med vad jag kan ta med mig, jag vet inte vilken väska jag ska ha, eller något alls! jag kommer säkert inte ens ha råd med allt jag behöver nu, jävla faaaaaaaaan!
jag vet TVÅ kjolar jag ska ha, min prickiga och min militär kjol. SEN DÅ?! jag vet vad jag ska sova i, SEN DÅ?! jag får total ångest, jag kommer säkert få med mig för mycket kläder också. jag kommer säkert behöva packa om tills det är fem minuter innan vi ska dra dit.

Jag hatar min beslutsångest.

torsdag, juli 05, 2007

Okay, let´s go, Go Go Go. Enemy spotted!


Nu dör jag snart över Arvika,
gjorde den snyggaste flaggan idag till den.
Plus att jag och Anna lekte CS med våra nyinköpta vattenpistoler, vi typ gömde oss och sa allt möjligt från CS.
"GOGOGO, Enemy spotted. TEAM FALLBACK!"
det var roligt. vi ska ha med oss vattenballonger till Arvika och skrika "fire in the hole" varje gång vi kastar dom. jag ska dessutom ha min palsestina sjal på mig, gah, jag läängtar!

Pepp pepp pepp som fan på Arvika,
Imorgon blir det att kolla tält, bränna skivor och handla.

terrorist wins!

Amduscia

halv 5, inget trött. det bådar inte gott
Antigen så somnar jag snart och vaknar skitsent, eller så är jag vaken hela tiden tills jag ska iväg, och beter mig som en zombie..
Jag tror.... jag väljer Zombie, för sover jag kommer jag inte ha någon dag kvar sen.

skrev nyss upp alla mina mobilnummer i ett dokument, det är ju möjligt att man får en ny mobil, Då vet jag inte om jag kommer ha kvar numrena, vettifan om dom är sparade på mobilen eller SIM kortet, sånt som märks om jag nu får en ny mobil.

woho, en gäspning!

5 days to go.

krrr krrknuffmrrvvtripptripp-slinkslankslinktripptrippsvishsplatt-bodonkiii hsvischsvischsplattsplatt-bodonkbodonk.

(duva som blir utknuffad ur en kö till en A-Teens-konsert och blir sur och går iväg och slipar ett svärd och går tillbaka och svingar svärdet och hugger huvudet av den som knuffade vilket får två vittnen att bli vettskrämda varpå de också får sina huvuden avhuggna.)

onsdag, juli 04, 2007

Opelwerk.


Idag köpte jag min kängor, och så köpte jag drickan som ska med till Arvika,
Jag borde iallafall klara mig någon dag på det.

Jag är så jäkla smart, jag hade kollat ut exakt vad allting skulle gå på, och så att jag hade råd. MEN! jag glömde såklart bensinpengarna, så jag ligger back med typ tvåhundra, men det är inget som inte går att fixa med lite hjälp från mams.


Köpte en spritpenna idag med, jag målade på en av bänkarna i mjölby, tyvärr råkade jag måla på min väska också.

6 days to go.


Att lyssna på danko Jones - Invisible i över en halvtimma är inte ett bra sätt att försöka sova på.
Jag är piggare än förut, så nu lär det vara kört för mig att sova.
Men jag kan ju nästan låten utantill iallafall xD

ta bussen in till Mjölby om mindre än 12timmar, woho. Kommer somna på bussen..
jag hatar verkligen att åka buss, och nu ska jag göra det 45minuter dit och 45minuter hem. gud.vad.roligt!


det är 6 dagar kvar och jag har äntligen börjat se ett slut på min stress. det verkar fixa sig riktigt bra faktiskt. förhoppningsvis håller det sig så också.

tisdag, juli 03, 2007

One week to go.

en vecka kvar, jag är pepp som fan, och stressad, jag fattar inte hur jag ska hinna allt, eller hur jag ska ha råd med allt.
Skit också, men det fixar sig väl det med.
Imorgon ska jag se om jag kan åka in till mjölby och köpa mina skor iallafall.

Lucas åkte hem idag också.
Han pratade om Peace & Love så mycket att jag bara blev ännu mer pepp inför Arvika.

7 days to go.

jag blir lycklig bara jag tänker på dig.

måndag, juli 02, 2007

8 days to go.

Jag är en hemsk hemsk människa.

söndag, juli 01, 2007

Hollywood

Att ha någon som lättar upp ens humör så lätt är underbart.
Jag brukar ha ganska svårt att erkänna saker, speciellt sånna saker, men jag vet vad jag känner och jag har inte varit såhär glad på länge.

Headshot.

jag är en sån linslus när jag väl vill.
Just nu vill jag inget annat än att bli fotograferad av någon. Fotografera mig någon.
Mams hittade våra barnparaplyn nyss, ska se om jag ska ha någon till Arvika, tyvärr var Pippi Långstrump paraplyt sönder, annars hade jag lätt tagit det!

Denna vecka har jag typ fulltupp, jag hatar att ha det, jag blir jämt så stressad.

9 days to go.

Igår var det The Sounds och dom var riktigt bra. Maja var cool och jag blev kär i han som spelade synth. Stod längst fram, fick inga bra kort, men det gör mig ingenting alls. Är om något mer pepp inför Arvika nu!

Lucas kommer hem idag. Får träffa honom imorgon. Hur kommer det sig att det alltid ska vara ungefär en vecka mellan att vi kan ses.

Jag såg dig där, och jag kunde inte brytt mig mindre, Du är ingenting för mig längre. Inte någonting.