tisdag, juni 26, 2007

Johnny Depp



Planerade precis min onsdag.
ska träffa Sandra ta en fika och sen ska vi hem till mig och ha Johnny Depp kväll.
Jag tror faktiskt inte att det finns någon snyggare människa än han. Plus att han är en sån jäkla äckligt bra skådespelare, en bra pappa och ja, snygg som ett as. fast han är bara ett år yngre än min paps, men det bryr jag mig inte om, skulle aldrig tacka nej till att rulla runt med honom. grr.

Jag saknar faktiskt Lucas. jag är en väldigt konstig person när jag hittar en ny, jag är väldigt på.
vääääldigt på, men ja, det går ju över det med.
Men jäveln sticker till Peace and Love från onsdag till söndag eller något.
sen sticker jag till arvika en vecka efter det.
Jadu, man skaffar pojkvän vid bra tillfällen xD
Jag längtar iallafall inte till skolan, för jag vet mycket väl hur reserverad jag lär bli, hur rädd jag kommer vara varje dag, och jag vet att om något händer, tar jag på mig all skuld.

Inga kommentarer: