Inte ska det räcka med att jag inte var i skolan idag,
eller att jag har mist en vän,
eller att jag mår allmänt dåligt,
nej, Lina min kanin har en tumör i magen och måste avlivas,
den här veckan är ju bara helt jävla underbar.
eller att jag har mist en vän,
eller att jag mår allmänt dåligt,
nej, Lina min kanin har en tumör i magen och måste avlivas,
den här veckan är ju bara helt jävla underbar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar