Inatt var ingen bra natt, jag ångrar allting. Jag förstår inte varför jag gör saker jag egentligen inte vill, för jag tänker inte göra det jag sa att jag skulle. Jag vill inte göra det! Och jag har börjat förstå, att allting faktiskt va mitt fel, men jag står för det, och jag är glad över det som hände, även om jag förstörde för er så var det en bra sak, jag hade rätt och jag tycker fortfarande att jag hade det när jag sa att jag behöver bry mig om mig själv för engångsskull efter tre år. jag kan inte leva efter dig längre. Men jag förstår inte din taktik över inatt, men du behöver väl inte den längre, jag var nära på att ge upp allting iallafall, Du behövde inte kalla mig slampa, för jag gjorde det så bra själv. Du behövde inte säga att jag var värdelös utan dig, för jag gjorde det så bra själv, du behöver inte säga något längre, för det är redan fast i mitt huvud, så det räcker med att prata med dig och jag vet att det är så, jag vet att det är så nu, men jag tänker fortsätta vara värdelös utan dig, och jag tänker fanimig kolla om han orkar med mig. för gör han inte det, tänker jag iallafall inte gå tillbaka till dig.
Och till trevligare saker kanske, Idag blir det Vätternfestivalen med Anna, tyvärr ska inte Nicole eller Linda med, eller ja, jag tror inte Nicole sa med, hon trodde inte det heller. Och det är ju synd. Men men, The Sounds kommer hit så dom måste man ju se. Vi ska in vid halv 7, men vi vägrar se Martin stenmark så vi ska äta på med eller utan först. Yummy.
Jag tycker Lucas ska komma hem nu...
lördag, juni 30, 2007
10 days to go.
skrivet av
Eliyana
@
14:22
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar