
Idag hatar jag mig själv.
Eller inte mig själv.
men mitt utseende.
jag saknar mitt hår,
och jag saknar när jag passade i att vara sminkad,
och jag saknar att passa i när jag var osmikad.
nu är jag bara äcklig.
äcklig äcklig äcklig äcklig!
måndag, juni 18, 2007
rain of blood.
skrivet av
Eliyana
@
23:09
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar