torsdag, juni 28, 2007

12 days to go.

idag var det lite planering till Arvika,
och jag fick ansvaret för att bränna skivor, fick massa jäkla låtar som jag måste få tag i.
det ska bli så jävla roligt!
Jag har dessutom ansvar för att få med mig; Pump, bandare och ja, bränna skivor och ta med mig min varningstejp. Jag kommer glömma hälften.

Sen drog man till stan och jag hittade Fighhtclub på VHS, visst vill helst ha på DVD men hellre VHS än datorn. plus att den kostade 20kr! Sen köpte jag en kortärmad och en långärmad tröja på JC, 200kr för båda! och sen köpte jag äntligen mina underbara klackskor som jag dreglat efter i flera månader, äntligen var det sänkt pris på dom 250kr, billigt billigt! 500kr var helt plötsligt borta för mig, men det var ju billigt som fan.
Anna och Linda hittade dessutom en typ leksakshäst som dom tyckte jag skulle ha, (för att jag var den enda som kunde komma i den) man ska typ ha den vid höfterna och ja, så ska det se lite ut som om man rider. Dom var villiga att betala den för att jag skulle ha den på arvika, och jag skulle ha den med, Men jag vägrade betala för den. men det var allt lite roligt.

Lucas skickade ett sms till mig och sa att det regnade på Peace and Love, jag skrattade, för det var solsken hos oss, eller det var det då. nu regnar det här med. Skit också. tänkte ju vara jätte skadeglad ^^

Inga kommentarer: