torsdag, juni 14, 2007

Rollergirl

Hur ska jag kunna förklara något för någon,
som nog inte kommer föstå hur jag menar,
och som jag antagligen kommer skrämma bort
om jag nu säger det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan inte skrämma mig. <3