Ska iväg och jobba om tre timmar.
urk, mår alltid lika dåligt över det varje år ^^
Men jag får pengar.
Det är det som räknas.
jobba i 8timmar,
kommer dö när jag kommer hem.
Eller så kommer jag vara vaken tills jag ska jobba igen.
Jag blir så glad när jag läser sånt,
speciellt när jag vet att jag känner likadant.
urk, mår alltid lika dåligt över det varje år ^^
Men jag får pengar.
Det är det som räknas.
jobba i 8timmar,
kommer dö när jag kommer hem.
Eller så kommer jag vara vaken tills jag ska jobba igen.
Jag blir så glad när jag läser sånt,
speciellt när jag vet att jag känner likadant.
4 kommentarer:
Lycka till med arbetet. Tjäna massa pengar och spara dem till nästa sommar. ;D
Jag ska jobba till 11 kväll så ja, jag ska tjäna massa pengar ^^
Klart jag ska spara dom! :D
Får ju dessutom inte lönen förrens i slutet av juli så kan ju ändå inte ha dom till arvika och så.
Men du kan ha dom till buller :D
Haha, jag har inte råd med buller fortfarande.
jag hade gärna åkt dit med dig ananrs!
Skicka en kommentar