söndag, juli 01, 2007

9 days to go.

Igår var det The Sounds och dom var riktigt bra. Maja var cool och jag blev kär i han som spelade synth. Stod längst fram, fick inga bra kort, men det gör mig ingenting alls. Är om något mer pepp inför Arvika nu!

Lucas kommer hem idag. Får träffa honom imorgon. Hur kommer det sig att det alltid ska vara ungefär en vecka mellan att vi kan ses.

Jag såg dig där, och jag kunde inte brytt mig mindre, Du är ingenting för mig längre. Inte någonting.

Inga kommentarer: